برنامه‌ریزی رئال مادرید برای خرید ستاره 23 ساله منچسترسیتی

برنامه‌ریزی رئال مادرید برای خرید ستاره 23 ساله منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی- رئال مادرید در حال برنامه‌ریزی برای خرید فیل فودن، ستاره این روزهای منچسترسیتی است.

به گزارش فوتبالی، فیل فودن یکی از آماده‌ترین بازیکنان حال حاضر دنیا در هفته‌های اخیر است. این ستاره انگلیسی نمایش‌های درخشانی در چند هفته اخیر از ارائه داده است. حالا گفته می‌شود رئال مادرید تمایل دارد تا در آینده برای خرید این بازیکن اقدام کند.

طبق آخرین گزارش‌ها، اخیرا بحث‌هایی در خصوص جذب فیل فودن در هیئت مدیره باشگاه رئال مادرید صورت گرفته و چند تن از مدیران این باشگاه علاقه دارند تا او را به سانتیاگو برنابئو بیاورند.

به گزارش دیفنسا سنترال، رئال مادرید ممکن است در تابستان برای جذب فودن، ملی‌پوش 23 ساله منچسترسیتی تلاش کند.

این ستاره جوان تاکنون فصل فوق العاده‌ای را پشت سر گذاشته است. او در این هفته در دربی منچستر دو گل حساس برای تیمش به ثمر رساند تا یک بار دیگر ارزش‌هایش را اثبات کند.

فیل فودن زیر نظر پپ گواردیولا پیشرفت خوبی داشته است. او در این فصل در اوج آمادگی قرار دارد و توانسته تا به اینجای فصل 11 گل و 7 پاس گل به ثبت برساند که از آمار فصل گذشته‌اش بهتر است.

رئال مادرید به این بازیکن بااستعداد علاقه نشان داده است، اما جذب فیل فودن راحت نیست. منچسترسیتی یک بازیکن متمول است و حاضر نیست در ازای پول بازیکنی مثل فیل فودن را از دست بدهد.

فودن توانایی خاصی در بازی در پست‌های مختلف دارد. او هم به عنوان وینگر و هم به عنوان هافبک تهاجمی، بازی خوبی از خود به نمایش می‌گذارد. تطبیق‌پذیری فودن در زمین یک امتیاز مثبت بزرگ برای او به حساب می‌آید. 

1428