دو ستاره جوان مدنظر تیم استعدادیابی باشگاه لیورپول

دو ستاره جوان مدنظر تیم استعدادیابی باشگاه لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه لیورپول جذب دو ستاره جوان را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش فوتبالی، به نقل از نشریه دیلی میل باشگاه لیورپول عملکرد عبدالحمید آیت بودلال، مدافع ۱۷ ساله مراکشی را پس از درخشش در جام جهانی جوانان زیر نظر دارد. از سوی دیگر تیم قرمزپوش بندر مرسی ساید شرایط لوییس گیلرمه ۱۸ ساله، ستاره خط میانی پالمیراس را هم مورد نظر قرار داده است. به ابن ترتیب لیورپول وینگر پالمیراس را به یکی از اهداف اصلی فصل نقل و انتقالات تابستان مود تبدیل کرده است. این بازیکن ۱۸ ساله قبلاً کیلیان امباپه بعدی لقب گرفته مدت ها است مورد توجه بخش استعدادیابی باشگاه لیورپول قرار دارد.

لوئیز گیلرمه، استعداد برزیلی، قرارداد جدیدی را با پالمیراس امضا کرده که تا ژوئن ۲۰۲۶ با دستمزدی بالاتر خواهد بود و در قرارداد حدید بند آزادسازی او ۵۵ میلیون یورو خواهد بود.  استراتژی باشگاه برزیلی به نوعی آماده سازی فروش این ستاره آینده دار است. این بازیکن به تازگی ۱۸ ساله و به جز لیورپول به وسیله باشگاه های برتر اروپایی رصد می شود. چلسی آرسنال، منچسترسیتی و منچستریونایتد نیز به دنبال این بازیکن ۱۸ ساله هستند.

لیورپول در طول چند فصل گذشته استعدادهای جوان خوبی را خریداری کرده و حالا در دوران پس از یورگن کلوپ به دنبال جوان سازی دوباره تیم خود خواهد بود.

۱۰۰۹