روایت داور ایتالیایی از پیام‌های منفی: می‌گویند برو سراغ خانه‌داری و آشپزی!

روایت داور ایتالیایی از پیام‌های منفی: می‌گویند برو سراغ خانه‌داری و آشپزی!

پایگاه خبری فوتبالی - ماریانگالا پرسیچه، مدل سابقی است که حالا به عنوان داور فوتبال مشغول به کار شده است و می گوید که با وجود پیام های ضدزنی که دریافت می کند، قصد صرفنظر از فعالیت در ورزش محبوبش را ندارد.

به گزارش فوتبالی، پرسیچه 20 ساله، قبلا در دنیای مد فعالیت می کرده و مدل بوده است و حالا به سراغ داوری فوتبال رفته و همین مسئله باعث می شود تا برخی به او توهین های ضد زنانه انجام بدهند. در واقع برخی در شبکه های اجتماعی به او می گویند که بهتر است که سراغ خانه داری و آشپزی برود اما ماریانگالا می گوید که هرگز قرار نیست که قید فوتبال را بزند. 

پرسیچه در دوران مدلینگ خود در چندین مسابقه زیبایی برنده شده است و حالا به سراغ داوری فوتبال آمده است. وی در مصاحبه با لارپابلیکا گفت:" توهین های زیادی به من می شود. به من می گویند که به سراغ خانه داری و آشپزی بروم اما سعی می کنم که در مقابل هر توهینی به جلو حرکت کنم. در حال حاضر پنج سال است که داوری می کنم. درون زمین چیزهای زیادی می شنوم اما نمی خواهم ناامید شوم و می خواهم توهین ها و بدرفتاری ها را به چالش بکشم." 

وی می گوید که از طریق پدرش به فوتبال علاقمند شده است:" مردم همیشه از من می پرسند که چطور می توانم این توهین ها را تحمل کنم و به آنها می گویم که وقتی که عاشق این ورزش باشید، گوش هایتان را می گیرید اما جلوی قلبتان را می گیرید. از این افراد عصبانی هستم اما در دنیایی زندگی می کنیم که انسانیت زیادی در مورد آن وجود ندارد." 

4125