پرسپولیس 3 - نفت و گاز گچساران صفر| راحت الحلقومی به نام نفت و گاز گچساران/ صعود راحت قرمزها به مرحله یک هشتم

پرسپولیس 3 - نفت و گاز گچساران صفر| راحت الحلقومی به نام نفت و گاز گچساران/ صعود راحت قرمزها به مرحله یک هشتم

پایگاه خبری فوتبالی- قرمزپوشان تهران موفق شدند با گل‌های ترابی، اسماعیلی‌فر و آل‌کثیر، نفت و گاز گچساران را شکست دهند و به یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کنند.

به گزارش فوتبالی، در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی ایران، باشگاه پرسپولیس از ساعت 20:00 امشب در ورزشگاه آزادی میزبان تیم نفت و گاز گچساران بود.

از همان دقایق ابتدایی بازی، توپ و میدان بیشتر دست بازیکنان پرسپولیس بود و آن‌ها سعی می‌کردند راهی برای نفوذ به دفاع پرتعداد حریف پیدا کنند.

بالاخره در دقیقه 38، قفل دروازه گچساران شکست و مهدی ترابی موفق شد گل اول پرسپولیس را از فاصله دور به ثمر برساند.

در نیمه دوم، حملات پرسپولیسی‌ها به روی دروازه نفت گچساران ادامه یافت و قرمزها موفق شدند دو بار دیگر توسط دانیال اسماعیلی‌فر (48) و عیسی آل‌کثیر (55) دروازه حریف لیگ یکی را باز کنند تا اختلاف به 3 گل برسد.

این دیدار در پایان با برتری 3 بر صفر پرسپولیس به پایان رسید تا شاگردان اوسمار کار سختی برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی نداشته باشند.

مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران

پرسپولیس – نفت ‌و گاز گچساران

دوشنبه ۱۴ اسفند ساعت ۲۰

ورزشگاه آزادی تهران

تیم داوری: کیوان علی‌محمدی، بهزاد پناهی، وحید سیفی و مجتبی شجاعی

ترکیب پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، حسین کنعانی‌زادگان (87- مسعود ریگیعبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر  (68- وحدت حنانوف)، سینا اسد‌بیگی، محمد خدابنده‌لو، اوستون اورونوف، مهدی ترابی (68- سعید صادقیوحید امیری (77- امید عالیشاه)، عیسی آل‌کثیر (77- ابوالفضل بابایی)

سرمربی: اوسمار ویرا

ترکیب نفت و گاز گچساران

وحید اصغر‌زاده، علی حدادی‌فر، امیرحسین صالحی، محسن آقایی، امین رضایی، محمدمهدی عسگری، جلیل پناهی، علی قربانخانی (71-علی نبی زاده)، مهدی کربلایی، مجید تاجیک، ساسان جعفری‌کیا

سرمربی: پیروز قربانی

شرح گل

پرسپولیس یک - نفت و گاز گچساران صفر (دقیقه 38؛ مهدی ترابی): مهدی ترابی بعد از حرکت در عرض، توپ را روی دروازه فرستاد و در حالی که وحید امیری موفق به زدن ضربه سر نشد، توپ به صورت مستقیم در گوشه دروازه قرار گرفت و تبدیل به گل شد.

گل اول پرسپولیس به نفت و گاز گچساران

پرسپولیس 2 - نفت و گاز گچساران صفر (دقیقه 48؛ دانیال اسماعیلی فر): پاس مهدی ترابی در عمق به دانیال رسید و در حالی که او قصد داشت توپ را برای مهاجمان پرسپولیس ارسال کند، سانترش به یکباره در درون دروازه قرار گرفت.

گل دوم پرسپولیس به نفت و گاز گچساران

پرسپولیس 3 - نفت و گاز گچساران صفر (دقیقه 55؛ عیسی آل کثیر): اوستون اورونوف در سمت چپ توپ را ربود و برای دانیال فرستاد؛ ضربه اسماعیلی‌فر به بازیکن حریف خورد و در برگشت، عیسی توپ را تبدیل به گل کرد.

گل سوم پرسپولیس به نفت و گاز گچساران

کارت زرد

نفت و گاز گچساران: ساسان جعفری کیا (74)، امیرمحمد منصف (76)، مجید تاجیک (83)

دقایق حساس

دقیقه 5: پاس در عمق روی اشتباه حسین کنعانی، محمد عسگری را در موقعیت تک به تک قرار داد که ضربه او با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه 31: ارسال زیبای سینا اسدبیگی از روی ضربه ایستگاهی با هد عیسی آل کثیر همراه شد و توپ در درون دروازه قرار گرفت اما داور این گل را با پرچم کمک داور مردود کرد.

دقیقه 44: حرکت ترکیبی بازیکنان پرسپولیس با پاس به عیسی آل‌کثیر رسید اما ضربه او با واکنش گلر حریف همراه شد و توپ در درون دروازه قرار نگرفت.

دقیقه 52: اوستون اورونوف در مقابل محوطه جریمه دو بازیکن گچساران را دریبل زد و در حالی که می‌رفت یک گل زیبا بزند، ضربه آرام او در آغوش دروازه‌بان قرار گرفت.

دقیقه 61: روی یک ضد حمله سریع اورونوف توپ را به سینا اسدبیگی داد که توپ با برخورد به مدافع حریف راهی کرنر شد.

دقیقه 75: شوت سرکش وحید امیری با واکنش گلر به کرنر رفت.

شما می‌توانید خلاصه این دیدار را در زیر تماشا کنید.

خلاصه بازی پرسپولیس 3-0 نفت و گاز گچساران

7474