اتفاق جالب در اسپانیا؛ رونمایی از لوکادیا با پیراهن پرسپولیس!

اتفاق جالب در اسپانیا؛ رونمایی از لوکادیا با پیراهن پرسپولیس!

پایگاه خبری فوتبالی – مهاجم فراریِ پرسپولیس بالاخره با یک تیم جدید قرارداد امضا کرد.

به گزارش فوتبالی، در حالی که در دو سه روز گذشته دوباره شایعه بازگشت یورگن لوکادیا مهاجم هلندی اسبق پرسپولیس به این تیم مطرح شده بود اما امروز یک باشگاه اسپانیایی از لوکادیا به عنوان بازیکن جدید این تیم رونمایی کرد.

این مهاجم بعد از جدایی ناگهانی‌اش از پرسپولیس  به تیم کانگژو مایتی لاینز در سوپر لیگ چین پیوست. اما در اواخر فصل از این تیم هم کنار گذاشته شد.

در مدتی که لوکادیا بدون تیم مانده بود بارها و بارها خبر بازگشتش به پرسپولیس منشتر شد. اخرین بار همین دو روز پیش بود. اما ناگهان خبر رسید این بازیکن به «آموربیتا» تیمی که در لیگ دسته دوم اسپانیا بازی می‌کند پیوسته است.

آموربیتا البته در لیگ دسته دوم اسپانیا اصلا وضعیت خوبی ندارد و آخرین تیمِ جدول 22 تیمی این لیگ محسوب می‌شود. هدف آنها از خرید لوکادیا افزایش توان تهاجمی این تیم و ماندن در همین لیگ است.

رسانه رسمی باشگاه آموربیتا امروز رسما خبر انتقال لوکادیا به این تیم را تایید کرد اما نکته جالب این است که در تصویری که از آن برای معرفی لوکادیا معرفی شده است از تصویر او با پیراهن پرسپولیس استفاده شده است!

لوکادیا در اوایل فصل گذشته به پرسپولیس پیوست اما بعد از بازگشت تیم ملی ایران از جام جهانی 2022 و درست یک شب مانده به بازی پرسپولیس و استقلال در دور رفت لیگ بیست و دوم تهران را ترک کرد.

باشگاه پرسپولیس به خاطر فسخ یکطرفه از لوکادیا شکایت کرد و فیفا این بازیکن را به پرداخت ۳۲۴ هزار و ۲۰۰ دلار به عنوان جریمه نقض قرارداد بدون دلیل موجه محکوم کرد. البته لوکادیا پرونده را به CAS برده است و امیدوار است بتواند رای را برگرداند.

1359