دختربچه‌ای که قربانی ضربه کاشته مسی شد!

دختربچه‌ای که قربانی ضربه کاشته مسی شد!

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی معمولا ضربات کاشته خوبی می زند اما یکی از آخرین ضرباتش در اینتر میامی با اختلاف از دروازه حریف به اوت رفت و به کودک خردسالی برخورد کرد که در سکوهای پشت دروازه نشسته بود!

به گزارش فوتبالی، شنبه گذشته اینتر میامی به مصاف هم ایالتی خود در فلوریدا یعنی اورلاندو سیتی رفت. مسی در این بازی دبل کرد و امیدوار بود که در آخرین دقایق با ضربه ایستگاهی بتواند هت تریک خود را تکمیل کند. 

معمولا ضربات کاشته مسی به خطا نمی روند اما این بار توپ او به فاصله زیادی از تیرک دروازه به اوت رفت. یکی از هوادارانی که روی سکوها نشسته بود، محل برخورد این ضربه را شکار کرد که ضربه کاشته مسی به یک کودک اصابت کرد!

کودک مذکور، هواداری بود که پیراهن دوم اینتر میامی به رنگ سیاه را به تن داشت. در تصاویر به نظر نمی رسید که صدمه جدی به او وارد شده باشد هر چند که حاضران به شدت نگران بودند و این دختربچه هم گریه می کرد!

اینتر میامی با نتیجه پنج بر صفر مقابل اورلاندو پیروز شد. آنها در سه بازی آغازین خود در لیگ امریکا هفت امتیاز کسب کرده اند و روند خوبی داشته اند. بازی بعدی آنها در مقابل نشویل در دور رفت یک هشتم نهایی کاپ قهرمانان کونکاکاف (آمریکای شمالی و مرکزی)  خواهد بود 

4125