پیام بازیکن اسبق چلسی به رونالدو: خفه شو!

پیام بازیکن اسبق چلسی به رونالدو: خفه شو!

پایگاه خبری فوتبالی - ستاره فرانسوی اسبق باشگاه به خاطر صحبت های جنجالی رونالدو در مورد لیگ عربستان از این ستاره پرتغالی خواست که دهانش را ببندد و خفه شود!

به گزارش فوتبالی، رونالدو چهارده ماه است که به النصر عربستان ملحق شده و در این مدت دوباره به سطح ایده آلش برگشته و نمایش های خوبی را از خود ارائه داده است. حضور رونالدو باعث شد تا موجی از ستارگان فوتبال دنیا  راهی لیگ عربستان شوند.

رونالدوی 39 ساله بارها به انتقادها از لیگ عربستان واکنش نشان داده و از این لیگ دفاع کرده است. رونالدو در ماه ژانویه گفت:" لیگ عربستان از لیگ فرانسه ضعیف تر نیست. در واقع می توانم بگویم که سطح رقابت در عربستان بالاتر از لیگ فرانسه است. یک سال است که در این جا حضور دارم و به همین خاطر چنین نظری می دهم. در حال حاضر ما از لیگ فرانسه بهتر هستیم."

فرانک لبوف بازیکن اسبق چلسی و تیم ملی فرانسه واکنش تندی به صحبت های رونالدو داشت:" برایم آزار دهنده است که بشنوم که رونالدو می گوید که لیگ عربستان از لیگ فرانسه بهتر است.  چرا فکر می کنید که به جای لیگ پرتغال، لیگ فرانسه را مثال زده؟ چون مسی در لیگ فرانسه بازی کرده است. برای رونالدو به عنوان بازیکن احترام قائل هستم اما لطفا خفه شو! صحبت هایت در مورد لیگ فرانسه بی عدالتی است."

لبوف از سویی خواستار خط خوردن رونالدو از تیم ملی پرتغال برای یورو 2024 شد:" پرتغال یکی از مدعیان قهرمانی اروپا به شمار می رود و می توانند قهرمان یورو شوند اما به شرطی که رونالدو در تیمشان بازی نکند. هر کسی به پایان خودش می رسد. رونالدو این حق را داشته که لیگ عربستان را انتخاب کند اما مطمئن نیستم که آیا به پول بیشتری نیاز داشته است یا نه!"

4125