واکنش گواردیولا به فرصت‌سوزی ستاره منچسترسیتی؛ او مثل بسکتبالیست‌هاست!

واکنش گواردیولا به فرصت‌سوزی ستاره منچسترسیتی؛ او مثل بسکتبالیست‌هاست!

پایگاه خبری فوتبالی- پپ گواردیولا نسبت به هدر دادن موقعیت قطعی گل توسط ارلینگ هالند مقابل منچستریونایتد واکنش نشان داد و ستاره نروژی تیمش را به بسکتبالیست‌ها تشبیه کرد.

به گزارش فوتبالی، ارلینگ هالند را باید یکی از بهترین بازیکنان فصل گذشته فوتبال دنیا بدانیم. مهاجم نروژی با نمایش‌های بی‌نقص خود کمک به‌سزایی به سیتیزن‌ها کرد تا به قهرمانی سه‌گانه برساند. این مهاجم در این فصل هم عملکرد خوبی داشته؛ اما در نیمه اول دیدار این هفته تیمش در برابر منچستریونایتد ناامیدکننده ظاهر شد.

او یک موقعیت گلزنی عالی را در فاصله چند متری تا دروازه از دست داد. این موضوع باعث شد تا رسانه‌های زیادی نسبت به آن واکنش نشان دهند. هرچند که باید گفت او در ادامه گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

حالا پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی از ستاره تیمش حمایت کرد. او هالند را یک بازیکن معرفی کرد. سرمربی اسپانیایی آبی‌های شهر منچستر در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی منچسترسیتی و منچستریونایتد، در حمایت از ستاره تیمش گفت: «من با بازیکنان زیادی کار کرده‌ام و از این نظر خوش‌شانس بودم. یکی از ویژگی‌های بارز آن‌ها این است که اشتباهاتشان را خیلی سریع فراموش می‌کنند و در جریان بازی تحت تاثیر آن قرار نمی‌گیرند. بسکتبالیست‌ها وقتی موقعیتی را از دست می‎‌دهند لبخند می‌زنند و به بازی برمی‌گردند، هالند هم همین کار را کرد. او یک بازیکن بزرگ است.»

منچسترسیتی در دیدار این هفته خود، در حالی که در دقایق ابتدایی یک گل تماشایی از منچستریونایتد دریافت کرده بود، در نهایت موفق شد به بازی برگردد و با گل‌های فیل فودن و ارلینگ هالند فاتح دربی منچستر باشد.

1428