درخواست ساحلی‌بازان فوتبالی: حواله خودروی داخلی به قیمت کارخانه!

درخواست ساحلی‌بازان فوتبالی: حواله خودروی داخلی به قیمت کارخانه!

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی می‌گوید حتی راضی به دریافت خودروی داخلی به قیمت کارخانه هستند.

به گزارش فوتبالی، علی نادری و شاگردانش در تیم ملی فوتبال ساحلی دست به کار بزرگی زدند و توانستند در مسابقات جام جهانی که در امارات برگزار می‌شد، مقام سوم را به دست بیاورند و بسیار مورد توجه قرار بگیرند.

در همین راستا علی نادری سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی در مصاحبه امروزش با خبرگزاری تسنیم، پاسخ جالبی به یک پرسش چالشی داشته است؛ اینکه آیا پس از کسب مقام سوم جام جهانی، او و شاگردانش دنبال حواله خودرو هستند یا نه که پاسخ سرمربی تیم ملی بسیار جالب توجه است.

نادری گفته او و شاگردانش به دنبال حواله خودروهای وارداتی نیستند و خودشان را وارد این مسائل نمی‌کنند و حتی به یک خودروی داخلی به قیمت کارخانه هم راضی هستند.

صحبتهای او را بخوانید: «بازیکنان ما به یک خودروی داخلی هم راضی هستند! باید عرض کنم که در این مدت فدراسیون فوتبال حمایت لازم را از تیم ملی داشته است. پاداش‌های گذشته همه تسویه شده است و در جام جهانی هم پاداش هر پیروزی به اعضای تیم پرداخت شد، اما خواسته ما چیز دیگری است. حق این بازیکنان خیلی بیشتر از اینهاست. بازیکنان ما دنبال حواله خودروهای وارداتی نیستند و خودشان را وارد این مسائل نمی‌کنند. بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی به یک خودروی داخلی هم راضی هستند. خواهش من از مسئولان این است که شرایطی را فراهم کنند که اعضای تیم ملی فوتبال ساحلی یک خودروی داخلی به قیمت کارخانه دریافت کنند. این تفاوت‌ها اذیت‌کننده است و باید به بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی نگاه ویژه‌تری داشته باشند.»

1997