اسدی به دنبال طلسم‌شکنی در بازی با شمس آذر

اسدی به دنبال طلسم‌شکنی در بازی با شمس آذر

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم سپاهان سعی دارد به عملکرد انتقادآمیز خود پایان دهد.

به گزارش فوتبالی، رضا اسدی که در ابتدای فصل از تیم فوتبال تراکتور راهی سپاهان شد توانست در نیم فصل اول عملکرد خوبی داشته باشد و به واسطه گلزنی و درخشش در لیگ برتر، نظر مثبت کادر فنی تیم ملی را جلب کرد و برای حضور در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ در لیست بازیکنان تیم ملی حضور داشت.

اسدی توانست در نیم فصل اول ۸ گل به ثمر برساند و پس از شهریار مغانلو با ۹ گل زده، دومین گلزن سپاهان و مسابقات لیگ برتر لقب گرفت. پس از دیدار تیم‌های سپاهان و هوادار در هفته سیزدهم لیگ برتر که با برتری ۵ بر صفر سپاهان به اتمام رسید، اسدی از آن بازی به بعد موفق به گلزنی برای تیم خود نشده است.

اسدی در دیدار برابر هوادار توانست گل پنجم تیم خود را وارد دروازه حریف کند. سپاهان پس از دیدار با هوادار، برابر تیم‌های آلومینیوم، گل گهر، شمس آذر، دو دیدار رفت و برگشت برابر الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و استقلال تهران قرار گرفت اما در هیچکدام از این دیدارها اسدی موفق به باز کردن دروازه حریفان نشد.

تیم سپاهان امروز دوشنبه ۱۴ اسفند در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی باید رو در روی شمس آذر قرار گیرد و از آنجایی که به احتمال زیاد «ژوزه مورایس» سرمربی سپاهان از او در ترکیب اصلی تیم خود استفاده خواهد کرد باید دید پس از ۵۴۰ دقیقه اسدی موفق خواهد شد که در این بازی برای تیم خود گلزنی کند یا خیر.

این بازی از ساعت ۱۷:۳۰ و در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد.

7474