ستاره سابق کریستال پالاس در آستانه بازگشت به لیگ برتر انگلیس

ستاره سابق کریستال پالاس در آستانه بازگشت به لیگ برتر انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی- گفته می‌شود ممکن است ویلفرد زاها در تابستان پیش رو بار دیگر به لیگ برتر انگلیس بازگردد.

به گزارش فوتبالی، شنیده‌ها حاکی از این است که ویلفرید زاها، ستاره سابق منچستریونایتد و کریستال پالاس احتمال دارد در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان 2024، بار دیگر به لیگ برتر انگلیس برگردد. این بازیکن انگلیسی در حال حاضر در سوپرلیگ ترکیه و تیم گالاتسرای بازی می‌کند.

حالا گفته شده است که این بازیکن در آستانه بازگشت به لیگ انگلیس قرار دارد و احتمال دارد این انتقال در تابستان پیش رو نهایی شود. او در ابتدای فصل پیشنهاد تمدید قرارداد کریستال پالاس را رد کرد تا راهی لیگ ترکیه شود.

به گزارش اکرم کنور، روزنامه‌نگار معتبر ترک‌‍‌تبار، چهار تیم انگلیسی فولام، اورتون، وستهام و ولورهمپتون وضعیت ستاره انگلیسی گالاتاسرای را زیر نظر دارند و ممکن است در پنجره نقل و انتقالات تابستانی او را جذب کنند.

طبق گزارش‌هایی از تاک اسپورت، زاها در نقل و انتقالات زمستانی از دو تیم وستهام یونایتد و استون ویلا پیشنهاد داشت، اما ترجیح داد در ترکیه بماند.

این بازیکن 31 ساله در اولین فصل حضور خود به طور مداوم برای تیم ترکیه‌ای بازی کرده است. او در 35 بازی در تمامی رقابت‌ها، 5 پاس گل و 10 گل به ثبت رسانده است.

با اینکه زاها در ژانویه پیشنهاد بازگشت به لیگ برتر را رد کرد، اما با توجه به علاقه چهار باشگاه انگلیسی به جذب این بازیکن، ممکن است زاها وسوسه شود بار دیگر به این لیگ بازگردد.

ویلفرد زاها در 459 بازی در کریستال پالاس 90 گل به ثمر رساند. او یکی از بهترین بازیکنان یک دهه اخیر عقاب‌های جنوب لندن بوده است. 

1428