ادعای دیلی میل ؛ صلاح تصمیم خود را برای ترک لیورپول گرفته است

ادعای دیلی میل ؛ صلاح تصمیم خود را برای ترک لیورپول گرفته است

پایگاه خبری فوتبالی- محمد صلاح تصمیم خود را برای ترک لیورپول در پایان فصل گرفته است.

به گزارش فوتبالی، نشریه دیلی میل در خبری مدعی شد محمد صلاح روز گذشته به مدیران باشگاه لیورپول اطلاع داد که تصمیم خود را گرفته و در تابستان این باشگاه را تحت هر شرایطی ترک خواهد کرد. الهلال و الاتحاد عربستان دو باشگاه متمولی هستند که هنوز علاقه‌ خود را به جذب محمد صلاح را از دست نداده اند. به این ترتیب سعودی‌ها در تابستان آینده دوباره برای جذب صلاح تلاش می‌کنند.

در صورت جدایی ستاره مصری چند گزینه از سوی این نشریه برای جایگزینی او مطرح شده است. جارد بوون هافبک تیم ملی انگلیس و باشگاه وستهام یکی از این بازیکنان است که لیورپول او را به عنوان یک گزینه مهم در نظر خواهد گرفت. از سوی دیگر لروی سانه ۲۷ ساله آلمانی و جمال موسیالا ۲۱ ساله دو بازیکن باشگاه بایرن مونیخ هم هدف های دیگر لیورپول برای جایگزینی محمد صلاح ۳۱ ساله در صورت جدایی مهاجم مصری خواهند بود و قرمزها برای جذب آنها حتی ممکن است رکورد نقل و انتقالات خود را بشکنند و یکی از ستاره های بایرن مونیخ را به آنفیلد بیاورند.

از سوی دیگر طبق ادعای این نشریه لیورپول در نظر دارد تا در صورت جدایی محمد صلاح، ژائو فلیکس را به عنوان جانشین او به خدمت بگیرد. این در حالی است که گفته می‌شود فلیکس در فصل آینده هم برای اتلتیکو مادرید بازی نخواهد کرد.

۱۰۰۹