نیمار و مسی دوباره هم‌تیمی می‌شوند؟

نیمار و مسی دوباره هم‌تیمی می‌شوند؟

پایگاه خبری فوتبالی - نیمار در حالی که به ریکاوری از مصدومیت رباط صلیبی خود می پردازد، به بحرین رفت تا مسابقات فرمول یک را از نزدیک تماشا کند. 

به گزارش فوتبالی، ستاره 32 ساله الهلال عربستان در جایگاه ویژه مسابقات حسابی مورد توجه خبرنگاران بود و در مورد دوست و هم تیمی سابقش لیونل مسی و احتمال هم تیمی شدن دوباره انها صحبت کرد.

در حقیقت در حال حاضر بسیاری از بارسایی های سابق همچون سوارز، بوسکتس و البا نیز در اینتر میامی حضور دارند و برخی تصور می کنند که نیمار هم در آینده می تواند به آنها ملحق شود. 

نیمار در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد که دوباره با مسی 36 ساله هم تیمی شود، گفت:" امیدوارم که این اتفاق رخ بدهد. امیدوارم که دوباره هم تیمی شویم. لئو شخص بزرگی است. همه افرادی که با او روبرو شدند، می دانند که چه شخصی دارد. اگر او در اینتر میامی خوشحال است، من هم خوشحال هستم. "

نیمار و مسی در بارسلونا و پی اس جی در کنار هم بازی می کردند اما در تابستان قبلی، مسیرشان از هم جدا شد. مسی با اتمام قراردادش با پی اس جی راهی اینتر میامی شد تا برای اخرین سالهای فوتبالش به لیگ آمریکا برود در حالی که نیمار با 90 میلیون یورو به الهلال عربستان فروخته شد.

4125