وقتی که مدافع منچستریونایتد به جای بازیکن ایده‌آل، بدترین بازیکن را ساخت!

وقتی که مدافع منچستریونایتد به جای بازیکن ایده‌آل، بدترین بازیکن را ساخت!

پایگاه خبری فوتبالی - انتخاب های دیوگو دالو در زمان انتخاب ویژگی های بازیکن ایده آل باعث شد تا برخی تصور کنند که او سوال را اشتباه فهمیده و به جای ساختن بهترین بازیکن در مسیر ساختن بدترین بازیکن قرار دارد!

به گزارش فوتبالی، دالو مدافع کناری منچستریونایتد در حال گفتگو با نیمار ستاره برزیلی الهلال بود که از او خواسته شد تا بازیکن ایده آلش را بسازد. این بازیکن قرار بود که بهترین بازیکن را برای هر کدام از این پنج شش انتخاب کند: پای راست، پای چپ، سرعت، قدرت بدنی، تکنیک و آی کیوی فوتبالی.

دالوت برای پای راست، نیمار را انتخاب کرد و برای پای چپ هم به سراغ هم تیمی خود در یونایتد یعنی آنتونی رفت. او در بخش سرعت، خودش را انتخاب کرد و در بخش قدرت بدنی هم جک گریلیس را انتخاب کرد. او برای بخش تکنیک باز هم نیمار را انتخاب کرد و برای هوش فوتبالی هم هاورتز را برگزید. با توجه به این که دالو می توانست بسیاری از ستارگان فوتبال دنیا نظیر امباپه، هالند، مسی یا رونالدو را انتخاب کند، انتخاب های او برای خیلی از هواداران باورنکردنی به نظر می رسد!

یک هوادار در این باره نوشته است:" او توانست بدترین بازیکن تاریخ را با پای راست نیمار بسازد." دیگری نوشته است:" وای داداش، گفت آنتونی!" و دیگری نوشته است:"چیزی را ساخت که همه فکر می کردیم وجود ندارد."  و دیگری نوشته:" فکر کردم دارد مسخره می کند!"

4125