تصمیم عجیب کمیته فنی والیبال/ سرمربی نوجوانان یک روز هم سرمربی نبوده است!

تصمیم عجیب کمیته فنی والیبال/ سرمربی نوجوانان یک روز هم سرمربی نبوده است!

پایگاه خبری فوتبالی- انتخاب عادل غلامی به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان با اما و اگرهای زیادی همراه است.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته جلسه کمیته فنی فدراسیون والیبال برگزار شد و خروجی این جلسه انتخاب عجیب عادل غلامی، بازیکن سابق تیم ملی والیبال به عنوان سرمربی تیم نوجوانان بود. این انتخاب از آن جهت عجیب است که غلامی حتی تجربه یک روز سرمربیگری هم ندارد و همه تجربه او در مربیگری حضور در کادرفنی تیم نوجوانان به عنوان دستیار آن هم از اردیبهشت تا مرداد امسال بود.

اینکه چرا کمیته فنی فدراسیون والیبال چنین تصمیمی گرفته مشخص نیست؛ اما انتظار می رود این کمیته حداقل در تصمیماتش مسائل فنی را در نظر بگیرد و اینگونه با تصمیماتش که ردی از نگاه فنی در آن دیده نمی‌شود با مصالح ملی والیبال بازی نکند.

مگر می‌شود کسی که تا همین فصل گدشته بازی می‌کرد و همه سابقه مربیگری او به حضور سه چهار ماهه در کادرفنی تیم نوجوانان محدود می‌شود به یکباره سرمربیگری یکی از تیم‌های ملی را به او سپرد؟ نکته عجیب دیگر در جلسه کمیته فنی روز گذشته، حضور پدیده بلوری‌زاده، فریبا صادقی، میترا شعبانیان، راضیه سیف‌زاده بود که حتی در رای‌گیری پیرامون انتخاب سرمربی تیم ملی نوجوانان هم شرکت کردند و رای دادند.

حتی گفته می‌شود فریبا محمدیان هم که هیچ تخصصی در والیبال ندارد در انتخاب سرمربی نوجوانان حق رای داشته است. والیبال بانوان ایران آنقدر به لحاظ فنی سطح پایینی دارند که فدراسیون والیبال بارها از مربیان مرد و حتی بازیکنان بازنشسته برای مشاوره فنی به آنها استفاده کرده؛ اما چگونه می‌شود که مربیان بانوان در انتخاب سرمربی تیم نوجوانان پسر دارای حق رای هستند؟

همه اتفاقات عجیبی که در جلسه کمیته فنی فدراسیون والیبال رخ داد نشان می‌دهد این کمیته تنها برای اینکه به نظر برسد تصمیمات فدراسیون والیبال با خرد جمعی اتخاذ شده تشکیل شده و کاربرد دیگری ندارد.

اگر فرداروزی عادل غلامی نتواند در تیم نوجوانان موفق باشد وحید مرادی تقصیر را گردن کمیته فنی می‌اندازد و رئیس آینده فدراسیون والیبال هم زیر بار تصمیمات مرادی نمی‌رود.

7474