پیش‌بازی پرسپولیس - نفت‌ و گاز گچساران؛ اولین دیدار اوسمارِ سرمربی با هواداران در آزادی

پیش‌بازی پرسپولیس - نفت‌ و گاز گچساران؛ اولین دیدار اوسمارِ سرمربی با هواداران در آزادی

پایگاه خبری فوتبالی - اوسمار ویرا برای اولین بار تیمش را مقابل هواداران پرسپولیسی در ورزشگاه آزادی هدایت خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، پرسپولیس در تهران میزبان نفت ‌و گاز گچساران خواهد بود. دیداری که روی کاغذ برای سرخ‌پوشان چندان سخت به نظر نمی‌رسد و نکته جالب این مسابقه رویارویی اوسمار ویرا سرمربی برزیلی با هواداران پرسپولیسی است. این سرمربی دو بار خارج از تهران و یک بار در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی تیمش را هدایت کرده و حالا پس از کسب دو برد متوالی شرایط خوبی در رویارویی با هوادارانی دارد که نسبت به انتصاب وی معترض بودند.

پرسپولیس پس از باخت نابه‌هنگام مقابل آلومینیوم اراک در آغاز مجدد بازی‌ها، دو برد متوالی خوب مقابل تراکتور و ذوب‌آهن داشته تا همچنان خود را بین مدعیان قهرمانی حفظ کند. دو بردی که اعتراضات هواداران این تیم را هم کاهش داده و باعث شده آرامش به اردوی این تیم و سرمربی جدید آن‌ها بازگردد.

در سمت مقابل حریف پرسپولیس یک تیم لیگ یکی است که فصل گذشته موفق به صعود به لیگ آزادگان شده است. نفت‌ و گاز البته در اولین فصل حضور خود در لیگ یک نتایج خوبی گرفته و در حال حاضر با ۳۲ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد.

هدایت تیم گچسارانی برعهده پیروز قربانی سرمربی استقلالی است که طبیعتاً برای این مسابقه انگیزه ویژه‌ای خواهد داشت. رضا کرملاچعب، علی نبی‌زاده و عرفان افراز هم از بازیکنان شاخص این تیم هستند که سابقه بازی در لیگ برتر را در کارنامه خود دارند که البته کرملاچعب چهره آشنایی برای پرسپولیسی‌ها هم باتوجه به حضور در این تیم هست.

مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران

پرسپولیس – نفت ‌و گاز گچساران

دوشنبه ۱۴ اسفند ساعت ۲۰

ورزشگاه آزادی تهران

تیم داوری: کیوان علی‌محمدی، بهزاد پناهی، وحید سیفی و مجتبی شجاعی

1997