واکنش ژاوی به بازی سخت تیمش مقابل فینالیست کوپا دل ری

واکنش ژاوی به بازی سخت تیمش مقابل فینالیست کوپا دل ری

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا فرداشب (یکشنبه) از ساعت 23:30 به وقت ایران قرار است که در ورزشگاه سن مامس به مصاف اتلتیک بیلبائو برود و به این ترتیب بازی خود را در هفته بیست و هفتم از رقابت های لالیگای اسپانیا برگزار کند.

به گزارش فوتبالی ، بارسلونا در رقابت های لالیگا اسپانیا هیچ یک از 5 بازی اخیر خود را واگذار نکرده است اما اتلتیک بیلبائو یک تیم قدرتمند است که در خانه خودش قوی تر هم می شود! اتلتیک بیلبائو با عبور از سد اتلتیکو مادرید به فینال کوپا دل ری رسیده است.

ژاوی هرناندز در کنفرانس مطبوعاتی خود پیش از بازی مقابل اتلتیک بیلبائو گفت:" سریع ترین تیم در لالیگا اتلتیک بیلبائو است. آن ها در بازی قبلی خودشان با وجود این که سه گل از حریف جلو بودند اما تا دقیقه پایانی بازی فشار را نگه داشتند. بیلبائو فوتبالی سرعتی و نمایشی بازی می کند و این همان چیزی است که ارنستو والورده آن را در این تیم پیاده کرده است."

ژاوی درباره این که ممکن است فصل آینده هم در بارسلونا بماند یا خیر گفته است:" تاکنون نظر من تغییری نکرده است و همچنان تصمیم من رفتن از بارسلونا است."

سرمربی بارسلونا درباره رسیدن اینیستا به هزار بازی در دوران حرفه ای گفت:" من به آندرس اینیستا تبریک می گویم. از نظر من او یکی از بهترین بازیکنان در تاریخ فوتبال است."

ژاوی اگر یک کارت زرد دیگر بگیرد از ایستادن کنار زمین محروم می شود. او در این باره گفت:" سعی می کنم که کارت زرد پنجم را نگیرم. من گاهی سعی می کنم که شور و هیجان خود را به تیم منتقل کنم و گاهی هم در این زمینه دچار اشتباه می شوم. این شیوه ای است که من در فوتبال دارم."

1470