هانسی فلیک و تماشای باخت سنگین گزینه هدایت بارسلونا از نزدیک

هانسی فلیک و تماشای باخت سنگین گزینه هدایت بارسلونا از نزدیک

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیست و هفتم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، فولام و برایتون در ورزشگاه کراون کاتج که ورزشگاه خانگی تیم فولام است به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی فولام موفق شد با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این دیدار را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، روبرتو دی زربی سرمربی ایتالیایی که در حال حاضر هدایت برایتون را بر عهده دارد، یکی از اصلی ترین گزینه های مربیگری در بارسلونا است. تیم او امروز شکست سنگینی را مقابل فولام متحمل شد.

یکی از تماشاگر های ویژه بازی فولام مقابل برایتون، هانسی فلیک سرمربی آلمانی بود. هانس دیتر فلیک هم یکی دیگر از گزینه های سرمربیگری در بارسلونا پس از ژاوی هرناندز است. در حقیقت ژاوی می خواهد در انتهای فصل بارسلونا را ترک کند و مدیران باشگاه بارسلونا به دنبال جذب یک سرمربی جدید به جای او هستند.

فلیک در ورزشگاه کراون کاتج نشسته بود و باخت تیم روبرتو دی زربی یعنی برایتون را از نزدیک تماشا کرد. باید دید که در نهایت هانسی فلیک به عنوان سرمربی جدید بارسلونا انتخاب می شود یا این که روبرتو دی زربی در این جایگاه قرار خواهد گرفت. برایتون در حال حاضر در رده نهم جدول لیگ برتر انگلیس قرار گرفته است.

1470