روزگار تلخ الدحیل پس از حذف کردن پرسپولیس؛ 9 بازی بدون برد!

روزگار تلخ الدحیل پس از حذف کردن پرسپولیس؛ 9 بازی بدون برد!

پایگاه خبری فوتبالی – نتایج الدحیل با سرمربی سابق پاری‌سن‌ژرمن اصلا قابل قبول و رضایت‌بخش نیست.

به گزارش فوتبالی، در حالی که به نظر می‌رسید الدحیل با شکست دادن پرسپولیس در روز آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا روحیه‌ مناسبی برای ادامه حضورش در لیگ ستارگان قطر پیدا کند. اما اتفاقی که برای تیم قطری افتاده دقیقا برعکس است

الدحیل روز 14 آذر در ورزشگاه آزادی پرسپولیس را در یک بازی عجیب شکست داد. این تیم که از قبل حذفش قطعی بود با این نتیجه پرسپولیس را هم حذف کرد اما چیزی که در آن مسابقه از الدحیل دیدیم یک تیم منظم، باروحیه و باانگیزه بود.

پیش‌بینی می‌شد الدحیل بعد از آن مسابقه بازگشت پرقدرتی به لیگ ستارگان قطر داشته باشد اما اگر بگوییم الدحیل در حال از سرگذراندن بدترین دوران و گرفتن بدترین نتایجش در تاریخ است اشتباه نیست

الدحیل بعد از پیروزی بزرگ مقابل پرسپولیس، در لیگ ستارگان قطر مقابل القطر قرار گرفت و به تساوی یک بر یک رسید. بعد از آن به السد 3 بر یک و به الوکره 3 بر دو باخت! باخت با نتیجه 5 بر 3 به الاهلی سومین شکست متوالی الدحیل در لیگ ستارگان قطر بود.

سپس نوبت به جام ستارگان قطر رسید که در این تورنمنت هم با نتیجه 3 بر یک به العربی باخت! بعد از این مسابقه، لیگ‌های داخلی کشورهای آسیایی به دلیل شروع جام ملت‌های آسیا 2023 تعطیل شد. الدحیل در این مدت دو مسابقه دوستانه برگزار کرد که هر دو را باخت. ابتدا با یک گل به شانگهای شنهوای چین و سپس با دو گل به زنیت سنت پیترزبورگ روسیه!

با شروع مجدد مسابقات باشگاهی و لیگ ستارگان قطر، الدحیل ابتدا مقابل الاهلی با تساوی دو بر دو متوقف شد و سپس در آخرین مسابقه‌اش روز گذشته با نتیجه 4 بر یک مغلوب الغرافه شد. به این ترتیب الدحیل در 9 مسابقه‌ای که پس از شکست دادن پرسپولیس برگزار کرده است دو مساوی و 7 شکست کسب کرده است!

با این نتایج ضعیف الدحیل با 18 امتیاز در رده هفتم جدول قرار گرفته است و فاصله زیادی با منطقه کسب سهمیه آسیایی دارد. الدحیل قبل از بازی با پرسپولیس با هرنان کرسپو قطع همکاری کرد و کریستف گالتیه سرمربی سابق پاری‌سن‌ژرمن را استخدام کرد.

اما نتایجی که این مربی با تیمش کسب کرده است اصلا رضایت‌بخش نیست و معلوم نیست مدیران باشگاه قطری تا چه زمانی این وضعیت را تحمل خواهند کرد.

1359