سنگ بزرگ پرسپولیس؛ احمد موسی تخفیف نمی‌دهد!

سنگ بزرگ پرسپولیس؛ احمد موسی تخفیف نمی‌دهد!

پایگاه خبری فوتبالی – باشگاه پرسپولیس که به دنبال جذب یک مهاجم خارجی است دست روی یک گزینه جذاب اما گران‌قیمت گذاشته است.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس درست در روز آخر پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی دو مهاجمش یعنی شهاب زاهدی و نبیل باهویی را از دست داد. به این ترتیب این باشگاه فقط عیسی آل کثیر را به عنوان مهاجم تخصصی در لیست دارد.

قطعا حضور تنها یک مهاجم تخصصی در هر تیمی یک نقطه ضعف بزرگ محسوب می‌شود و هیچ تیمی نمی‌تواند حتی یک نیم‌فصل را فقط با یک مهاجم تمام کند. به همین دلیل پرسپولیسی‌ها هم به دنبال جذب یک مهاجم هستند.

اما از آنجا که پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی بسته شده است، تیم‌ها فقط می‌توانند بازیکن آزاد و بدون قرارداد جذب کنند. از طرفی هم در بازار داخلی گزینه مطلوبی در دسترس نیست و پرسپولیسی‌ها روی گزینه‌های خارجی تمرکز کرده‌اند.

شنیده می‌شود یکی از گزینه‌های جذاب پرسپولیس احمد موسی مهاجم نیجریه‌ای است که قبلا در تیم‌های زسکا مسکو، لسترسیتی و النصر عربستان حضور داشته است. او در تیم ملی نیجریه هم بازیکن باسابقه‌ای است و 109 بازی ملی دارد. اتفاقا در جام جهانی 2014 هم با تیم ملی نیجریه مقابل تیم ملی ایران بازی کرده بود.

اما مساله این است که این مهاجم 31 ساله قیمت بالایی دارد. قیمت او در سایت ترانسفر مارکت 900 هزار دلار است اما او برای آمدن به ایران و بازی در پرسپولیس برای یک و نیم فصل حدود یک و نیم میلیون دلار درخواست کرده است.

احمد موسی در حال حاضر بازیکن آزاد است و سیواس اسپور ترکیه آخرین باشگاهی است که مهاجم نیجریه‌ای در آن بازی کرده است. پرسپولیس برای همکاری با موسی درخواست تخفیف از سوی این بازیکن را کرده است اما با توجه به سطح این بازیکن و همچنین دشواری حضور چنین بازیکنانی در ایران، بعید است موسی تخفیف مدنظر پرسپولیس را بدهد.

1359