خبر بسیار بد برای لیورپول/ دوری طولانی مدت ستاره برزیلی

خبر بسیار بد برای لیورپول/ دوری طولانی مدت ستاره برزیلی

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ سرمربی لیورپول اعلام کرد آلیسون بکر ستاره برزیلی این باشگاه برای مدت نامعلومی از میادین دور خواهد بود. 

به گزارش فوتبالی، در جریان دیدار آرسنال با لیورپول در لیگ برتر انگلیس، در یک صحنه آلیسون بکر و ویرجیل فن دایک به صورت تصادفی به یک دیگر برخورد کردند و از آن موقع تا الان، بکر نتوانسته در درون دروازه قرار بگیرد و حالا یورگن کلوپ می گوید که مصدومیت همسترینگ او تشدید شده و زمان بازگشتش مشخص نیست. آلیسون بکر یکی از بهترین دروازه بان های دنیا به شمار می رود، اما کلهر در غیاب او واقعاً خوش درخشیده است.

به نقل از سایت گل، سرمربی لیورپول در کنفرانس مطبوعاتی گفت: "مصدومیت آلیسون تشدید شده و هنوز هیچ زمانی برای بازگشت او به ما اعلام نکرده اند. مصدومیت او عضلانی است و می دانم که قرار نیست به این زودی ها به تیم بازگردد. البته فکر نکنم که او تا پایان فصل قادر به بازی کردن نباشد."

با مصدومیت آلیسون، فرصت بسیار درخشانی نصیب کلهر شده است. این گلر ایرلندی در طول دوران حرفه ای خود، تنها 10 بار توانسته در لیگ برتر بازی کند و حالا می تواند از شانسی که به دست آورده، نهایت استفاده را ببرد. 

4416