عکس؛ چهره خندان مسی و سوارز پیش از بازی مقابل اورلاندو سیتی

عکس؛ چهره خندان مسی و سوارز پیش از بازی مقابل اورلاندو سیتی

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته سوم از رقابت های لیگ برتر آمریکا، قرار است که از ساعت یک بامداد روز یکشنبه ( به وقت ایران ) اینتر میامی و اورلاندو سیتی به مصاف هم بروند و به این ترتیب شاهد حضور لیونل مسی و بازی او خواهیم بود.

به گزارش فوتبالی ، آخرین جلسه تمرینی اینتر میامی پیش از بازی مقابل اورلاندو سیتی زیر نظر تاتا مارتینو برگزار شده است و لیونل مسی به همراه لوییس سوارز در این جلسه تمرینی با روحیه ای بالا و چهره ای خندان حضور داشتند. مسی و سوارز بین سال های 2014 تا 2020 که لوییس سوارز در بارسلونا حضور داشت، با هم هم‌تیمی بودند و در آن سال ها دوستی و رفاقت بسیار نزدیکی با هم داشتند. این رفاقت هنوز هم ادامه دارد و این بار این دو بازیکن که در بارسا دو فوق ستاره مهار نشدنی بودند، در اینتر میامی و در فوتبال آمریکا هم‌تیمی شده اند.

اینتر میامی در این فصل از رقابت های لیگ برتر آمریکا عملکرد و شروع نسبتا خوبی داشته است. یاران لیونل مسی از دو بازی ابتدایی خود توانسته اند چهار امتیاز به دست بیاورند و این قضیه به این معنا است که اینتر میامی یک برد و یک مساوی داشته است و باید دید که مقابل اورلاندو سیتی چه عملکردی را از خودش نشان می دهد.

1471