اتفاق عجیب در لیگ امارات؛ گزینه استقلال با بازیکن اسبق استقلال درگیر شد!

اتفاق عجیب در لیگ امارات؛ گزینه استقلال با بازیکن اسبق استقلال درگیر شد!

پایگاه خبری فوتبالی – دیروز در یکی از بازی‌های لیگ برتر امارات اتفاقی افتاد که می‌توان آن را به نوعی با باشگاه استقلال مرتبط دانست!

به گزارش فوتبالی، روز گذشته در یکی از بازی‌های هفته پانزدهم لیگ برتر امارات تیم شباب الاهلی امارات که سعید عزت‌اللهی ملی‌پوش ایرانی را در اختیار دارد با نتیجه 3 بر صفر در زمین خورفکان به پیروزی رسید. 

روند عجیب و غریب این بازی از همان ابتدا شروع شد و «سبیل» مدافع راست خورفکان در دقیقه 4 از زمین بازی اخراج شد! این اتفاق همه برنامه‌های میزبان را به هم ریخت اما سرمربی این تیم در نیمه اول تغییری در تیمش صورت نداد.

خورفکان در ابتدای نیمه دوم دو تعویض انجام داد تا بتواند در مقابل برتری عددی و حملات شباب الاهلی مقاومت کند. این مقاومت تا دقیقه 74 ادامه داشت اما از این دقیقه بعد مقاومت میزبان شکست و بدجور هم شکست. 

«یوری سزار» وینگر چپ برزیلی شباب الاهلی که در دقیقه 70 به زمین آمده بود 4 دقیقه پس از ورودش به زمین دروازه میزبان را باز کرد. در دقیقه 77 یوری توانست دومین گل خودش و تیمش را هم بزند. در دقیقه 83 هم این بازیکن پاس گل سوم تیم را با بازیکن هم‌تیمی داد.

خورفکان قبل از دریافت این گل‌ها دو بازیکن تازه نفس را به زمین آورد. یکی از این دو بازیکن عزیزبیک آمانوف ازبکستانی بود که قبلا مدت کوتاهی را در استقلال بازی کرده بود.

در دقایق پایانی و وقت‌های اضافه اتفاق جالبی افتاد و عزت‌اللهی که در لیست خرید زمستانی استقلال بود با آمانوف بازیکن سابق این تیم دست به یقه شد. گویا این دو نفر در میانه زمین برخوردی ناخواسته با هم داشتند که باعث درگیری بعدی شد.

در نتیجه داور مسابقه به محض این که متوجه این درگیری در دقیقه 5+90 شد بازی را متوقف کرد و به سمت صحنه رفت. او هم عزت‌اللهی و هم آمانوف را با کارت زرد جریمه کرد و  لحظاتی بعد هم سوت پایان بازی را زد.

با این نتیجه شباب الاهلی با 30 امتیاز از 14 بازی در رده سوم ماند و خورفکان با 17 امتیاز از 15 بازی در رده نهم قرار گرفت.

1359