میلان برنده بازی جنجالی مقابل لاتزیو با ۳ اخراجی!

میلان برنده بازی جنجالی مقابل لاتزیو با ۳ اخراجی!

پایگاه خبری فوتبالی- هفته ۲۷ رقابت های سری آ ایتالیا با یک پیروزی مهم خارج از خانه برای میلان برابر لاتزیو پیگیری شد.

به گزارش فوتبالی، تیم میلان تیم سوم جدول رقابت های سری آ در هفته ۲۷ این رقابت ها در ورزشگاه المپیکو رم شهر رم به مصاف  تیم لاتزیو رفت و یک شکست را به شاگردان مائوریسیو ساری تحمیل کرد. در نیمه اول و علی رغم تلاش دو تیم و در یک بازی پر از برخورد دو تیم نتوانستند از موقعیت های خود استفاده کنند و در نهایت نیمه اول در نهایت با حساب ۰-۰ به پایان رسید.

در نیمه دوم تیم میلان برای زدن گل بیشتر تلاش کرد و یکی از مهم ترین اتفاقات بازی در دقیقه ۵۶ با اخراج لورنزو پلگرینی از لاتزیو همراه بود. در این صحنه در حالی که بازیکن لاتزیو به علت مصدومیت روی زمین بود بازیکنان میلان توپ را به بیرون نزدند تا در نهایت همان صحنه به اخراج مدافع چپ لاتزیو منجر شود. در ادامه با ۱۰ نفره شدن تیم میزبان فشار میلان بیشتر شد و این تیم در دقیقه ۷۶ توسط رافائل لیائو به گل رسید اما این گل توسط داور مردود شد. در نهایت تلاش های میلان در دقیقه ۸۸ به نتیجه رسید و نوا اوکافور روی ریباند ضربه بازیکنان میلان گل برتری شاگردان استفانو پیولی را زد. دقایق پایانی این بازی دستخوش صحنه های پر برخوردی بود به طوری که دو بازیکن لاتزیو در وقت های اضافه نیمه دوم کارت قرمز گرفتند و ماروشیچ و گوندوزی از زمین بازی اخراج شدند تا چند ثانیه آخر را لاتزیو با ۸ بازیکن به پایان برساند. در پایان بازی هم بازیکنان دو تیم به زد و خورد جزئی پرداختند و در یک دیدار عجیب میلان با نتیجه ۱-۰ پیروزی مهمی را کسب کرد.

با برد میلان این تیم با ۵۶ امیتاز کماکان تیم سوم جدول سری آ ایتالیا باقی ماند و لاتزیو هم با ۴۰ امتیاز تیم رده ۹ جدول سری آ لقب گرفت.

۱۰۰۹