گام بلند الهلال به سمت قهرمانی با کامبک زدن مقابل الاتحاد

گام بلند الهلال به سمت قهرمانی با کامبک زدن مقابل الاتحاد

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیست و دوم از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان سعودی، الهلال عربستان و الاتحاد عربستان به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی الهلال موفق شد با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، با توجه به این که شب گذشته النصر عربستان نتوانست الحزم را شکست بدهد و مقابل این تیم مساوی کرد، اکنون این پیروزی فاصله الهلال عربستان را با تیم دوم جدول که النصر است، بیشتر کرد و الهلالی ها گام بلندی به سمت قهرمانی برداشتند.

در این بازی الاتحاد عربستان گل اول بازی را به ثمر رساند. در حقیقت انگولو کانته در دقیقه 12 بازی موفق شد دروازه الهلال را باز کند. پس از این گل الهلالی ها به خودشان آمدند و موفق شدند سه گل به ثمر برسانند. گل های الهلال عربستان را صالح الشهری، مالکوم و سعود عبدالحمید به ثمر رساندند و به این ترتیب الهلال مقابل الاتحاد کامبک زد و بازی را برد.

اکنون الهلال با 62 امتیاز در صدر جدول لیگ حرفه ای عربستان ایستاده است و النصری ها با داشتن 53 امتیاز در رده دوم جدول هستند. الهلال 9 امتیاز بیشتر از یاران کریستیانو رونالدو دارد.

1470