زیدان فقط در این 3 تیم مربیگری می‌کند

زیدان فقط در این 3 تیم مربیگری می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی - توماس گراوسن هم تیمی سابق زین الدین زیدان در رئال مادرید ادعا کرد که این اسطوره فرانسوی فقط در 3 باشگاه حاضر به مربیگری است.

به گزارش فوتبالی، زیدان در دوره هدایت رئال مادرید را برعهده گرفت و در دوره اول خود موفق به کسب 3 قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان اروپا شد که یک رکورد محسوب می شود. اما دوره دوم او خیلی موفقیت آمیز نبود و در سال 2021 از سمتش کناره گیری کرد و از آن موقع بدون تیم مانده است. اگرچه تیم های زیادی به او پیشنهاد داده اند، اما زیدان منتظر پیشنهاد درست است.

به نقل از سایت گل، توماس گراوسن به دیسکاوری پلاس گفت: "2 سال قبل با زیدان در مادرید حرف زدم و او به من گفت که فقط پیشنهاد 3 باشگاه را برای مربیگری می پذیرد. مارسی، رئال مادرید و تیم ملی فرانسه. او 2 سال قبل، دقیقاً همین جمله را به من گفت. من هم از او پرسیدم که آیا دوباره به عرصه مربیگری بر می گردد و زیدان نیز به من گفت تنها در صورتی این کار را می کند که از این 3 باشگاه به او پیشنهادی داده شود."

یکی از تیم های علاقه مند به زیدان، منچستریونایتد بود و حالا با صحبت های گراوسن بعید به نظر می رسد که او را در لیگ برتر انگلیس ببینیم.

4416