ستاره محبوب توپچی‌ها، بهترین بازیکن سال فوتبال لندن

ستاره محبوب توپچی‌ها، بهترین بازیکن سال فوتبال لندن

پایگاه خبری فوتبالی – دکلن رایس، ستاره خط میانی آرسنال، در مراسم جوایز فوتبال لندن، به عنوان بهترین بازیکن سال دست پیدا کرد، در حالی که جایزه بهترین بازیکن در بخش جوانان، به کول پالمر از چلسی رسید.

به گزارش فوتبالی، میکل آرتتا از دسترسی به عنوان بهترین سرمربی سال لندن ناکام ماند تا این جایزه به آنگه پوستکوگلو، سرمربی تیم رقیب یعنی تاتنهام برسد. جوایز کسب شده توسط تاتنهام، با رسیدن جایزه بهترین دروازه بان سال به ویکاریو، سنگربان این تیم، به عدد 2 رسید.

در این حین، لاورن جیمز و اگی بیور جونز، دو بازیکن تیم بانوان چلسی، به ترتیب به عنوان بهترین بازیکن سال لیگ بانوان و بهترین بازیکن جوان، شناخته شدند.

دکلن رایس، خرید 105 میلیون پوندی آرسنال در پنجره تابستانی، پس از بالا بردن این جایزه، طی یک مصاحبه احساسی گفت:" از زمان وارد شدن به باشگاه آرسنال، از تک تک لحظاتم لذت برده ام. ده سال را در وستهم سپری کردم و این انتقال تغییر بسیار بزرگی به شمار می‌آمد، تغییر در زندگی، سرمربی و دوستان جدید، در نتیجه در نظر داشتم که به آنجا بروم و فقط تلاش کنم که خودم باشم. همزمان با گذر زمان و سپری شدن بازی‌ها، تلاش کرده ام تا اعتماد به نفس داشته باشم و بهترین عملکردم را برای تیم به نمایش بگذارم. تا به اینجا بسیار خوب پیش رفته ایم و امیدوارم که بتوانیم فصل را به خوبی به پایان برسانیم. تا به حال لحظات بسیار خوبی را داشته ام اما با توجه به بزرگی آن بازی، فکر می‌کنم گلم به منچستر یونایتد، بهترین آن‌ها بود. آن اولین گل من برای آرسنال بود. گل گارناچو، تنها 5 دقیقه قبل به دلیل آفساید مردود اعلام شد و سپس من موفق به گلزنی شدم، در نتیجه از آن گل بسیار خوشحال شدم. آن تا به اینجا بهترین لحظه برای من بوده است.

2102