سحرخیزان: افتخار می‌کنم همشهری علی دایی هستم/ فیلم بازی‌های او را تماشا می‌کنم

سحرخیزان: افتخار می‌کنم همشهری علی دایی هستم/ فیلم بازی‌های او را تماشا می‌کنم

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم جوان گل‌گهر گفت: احساس می‌کنم بعضی از گل‌هایی که علی آقا زده، غیر ممکن است اما می‌بینم گوشه تصویر نتیجه عوض می‌شود و گل او را ثبت کردند!

به گزارش فوتبالی، برد سه بر صفر گل گهر سیرجان مقابل نساجی مازندران در هفته هجدهم لیگ برتر صعود دوباره نماینده کرمان را در جدول به همراه داشت. این تیم با هدایت مارینوس اوزونیدیس هفتمین پیروزی خود را در لیگ برتر کسب کرد تا سی امتیازی شده و به رتبه چهارم جدول صعود کند.

عملکرد مطلوب گل گهری‌ها در پنج هفته گذشته در حالی رقم خورده است که سعید سحرخیزان مهاجم جوان این تیم با آقای گلی در گل گهر تأثیر بسزایی در این تیم داشته است. او که با اطمینان از جوان‌گرایی در تیم ملی ایران دنبال فرصت لازم برای حضور در جمع نفرات مورد اعتماد امیر قلعه نویی است در حالی تا اینجای فصل پنج گل زده که تعدادی از بازی‌ها را نیز به دلیل محرومیت یا مصدومیت از دست داده است.

سحرخیزان در گفت و گوی امروز خود، به الگوی فوتبالی خود اشاره کرده و در این خصوص می‌گوید: «بعضی نفرات را در ذهنم مرور می‌کنم اما اگر بخواهم درباره یک نفر با اختلاف فراوان صحبت کنم می‌گویم علی دایی! او منحصر به فرد بود. من افتخار می‌کنم همشهری او هستم. همچنان بازی‌ها او را همراه با ستاره‌های فعلی خط حمله دنیا می‌بینم. احساس می‌کنم بعضی از گل‌هایی که علی آقا زده است غیر ممکن است اما می‌بینم گوشه تصویر نتیجه عوض می‌شود و گل او را ثبت کردند!»

7474