تردید اصلی بارسلونا برای آوردن توماس توخل

تردید اصلی بارسلونا برای آوردن توماس توخل

پایگاه خبری فوتبالی - با توجه به این که ژاوی هرناندز در انتهای فصل جاری قرار است که از بارسلونا برود، به این ترتیب مدیران بارسلونا از حالا به دنبال یک سرمربی جدید هستند و توماس توخل یکی از گزینه های آبی و اناری پوشان است.

به گزارش فوتبالی ، توماس توخل هم قرار است که در انتهای فصل جاری بایرن مونیخ را ترک کند و به این ترتیب به دنبال یک تیم جدید می گردد. توماس توخل خودش دوست دارد در بارسلونا مربیگری کند. حرف و حدیث هایی هم پیرامون توخل و منچستریونایتد مطرح شده است اما سرمربی آلمانی ترجیح می دهد که در بارسلونا به کار خود ادامه بدهد.

به نقل از روزنامه اسپورت کاتالونیا، توخل چون در لیگ های مختلفی مربیگری کرده است، مورد تایید لاپورتا است اما مشکلی که درباره او وجود دارد این است که توماس توخل اکنون در بایرن مونیخ به عنوان یک مربی ناکام و شکست خورده شناخته می شود. مدیران بارسلونا می خواهند کسی را به باشگاه بیاورند که سابقه خوبی داشته باشد و با داشتن ذهنیتی برنده به بارسلونا بیاید.

توخل در این فصل عملکرد خوبی در بایرن مونیخ نداشته است و همین عملکرد ضعیف او تردید ها را برای انتخابش به عنوان سرمربی جدید بارسلونا افزایش می دهد.

1471