بارسلونا با رفتن به ورزشگاه مونتجوئیک چقدر ضرر کرده است؟

بارسلونا با رفتن به ورزشگاه مونتجوئیک چقدر ضرر کرده است؟

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه بارسلونا تصمیم گرفت که ورزشگاه نیوکمپ را بازسازی کند و همین تصمیم موجب شد تا آبی و اناری پوشان از ورزشگاه نیوکمپ نقل مکان کنند و راهی ورزشگاه المپیک کامپانیس که به آن مونتجوئیک هم گفته می شود، شوند.

به گزارش فوتبالی ، اما به نظر می رسد که نقل مکان کردن به ورزشگاه مونتجوئیک از لحاظ مالی برای بارسلونا زیان آور بوده است و باشگاه بارسلونا با این تصمیم ضرر کرده است. البته که به طور طبیعی ساخت و بازسازی ورزشگاه یک امر هزینه بر است اما بارسلونا از نقل مکان کردن و ترک ورزشگاه نیوکمپ ضرر کرده است.

به نقل از relevo، خوان لاپورتا به تازگی در جلسه ای که با مدیران باشگاه بارسلونا داشته است، اعلام کرده است که باشگاه بارسلونا به خاطر نقل مکان کردن به ورزشگاه مونتجوئیک، 78 میلیون یورو ضرر کرده است. بخشی از این قضیه به این خاطر است که ورزشگاه نیوکمپ ظرفیتی حدود 90 تا 100 هزار نفر داشت. این در حالی است که ورزشگاه المپیک کمپانیس یا همان مونتجوئیک که بازی های بارسلونا در این فصل در آن برگزار می شوند، گنجایش 55 هزار هوادار را دارد و به این ترتیب بارسلونا بلیت های کمتری را می تواند به فروش برساند.

1471