میهمان شماره 10؛ استقلال به دنبال حفظ رکورد نباختن در بازیهای خانگی

میهمان شماره 10؛ استقلال به دنبال حفظ رکورد نباختن در بازیهای خانگی

پایگاه خبری فوتبالی – استقلال موفق شده هر 9 بازی را که در آنها میزبان بوده با پیروزی پشت سر بگذارد.

به گزارش فوتبالی، استقلال موفق شد روز سه‌شنبه در مهم‌ترین بازی هفته هجدهم لیگ برتر ایران جام خلیج فارس با یک گل سپاهان را شکست بدهد. با این پیروزی استقلال 39 امتیازی شد و اجازه نداد دیگر مدعی قهرمانی یعنی پرسپولیس فاصله‌اش را با صدر کمتر کند.

بازی با سپاهان نهمین بازی این فصل استقلال بود که در آن آبی‌پوشان میزبان رقبای‌شان بودند. نکته عجیب و قابل تحسین این است که استقلال هر 9 بازی خانگی خودش را با یپروزی پشت سر گذاشته است.

استقلالی‌ها از بازی‌های خانگی به بهترین نحو ممکن استفاده کرده‌اند و همه امتیازات بازی‌های خانگی را گرفته‌اند. آنها به شدت علاقمند هستند که این روند فوق‌العاده را تا پایان فصل حفظ کنند و یک رکورد شگفت‌انگیز را به نام خودشان ثبت کنند.

بازی بعدی استقلال در هفته نوزدهم لیگ برتر بازی با استقلال خوزستان است که یک بازی خارج از خانه خانه است و نتیجه آن در کنار بازی‌های خانگی استقلال قرار نمی‌گیرد و تساوی یا شکست در آن مسابقه تاثیری در رکورد عجیب و غریب استقلال ندارد.

اما بازی هفته بیستم استقلال که یک بازی خانگی است اهمیت زیادی روی رکورد استقلال دارد. از قضا حریف استقلال هم در این بازی حریف ویژه‌ای است: «پرسپولیس»!

استقلال در هفته بیستم روز 23 اسفند در ورزشگاه آزادی با پرسپولیس بازی دارد و میزبان این مسابقه است. در بازی رفت که پرسپولیس میزبان بود دو تیم به تساوی یک بر یک رسیده بودند.

حالا استقلال در دهمین میزبانی‌اش در ورزشگاه آزادی در این فصل باید با پرسپولیس بازی کند. اگر استقلال موفق شد دربی شماره 103 را ببرد علاوه بر پیروزی در دربی بعد از شش سال در طول 90 دقیقه، می‌تواند تعداد بردهای خانگی‌اش در این فصل دورقمی کند و به 10 برد در 10 بازی خانگی برساند.

اما اگر پرسپولیس در دربی روز 23 اسفند به استقلال نبازد علاوه بر حفظ رکورد شکست‌ناپذیری‌اش در دربی از سال 1396، جلوی بردهای خانگی استقلال را خواهد گرفت و رکورد اعجاب‌انگیز استقلال را خراب می کند. 

1359