واکنش دروازه‌بان الحزم به روبرو نشدن با رونالدو

واکنش دروازه‌بان الحزم به روبرو نشدن با رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - الحزم و النصر عربستان در هفته بیست و دوم از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان سعودی به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با نتیجه تساوی چهار بر چهار به پایان رسید و سهم هر کدام از این دو تیم از این دیدار یک امتیاز شد.

به گزارش فوتبالی ، کریستیانو رونالدو به خاطر حرکات عجیب و غریبش در بازی مقابل الشباب عربستان از سوی کمیته انضباطی فوتبال عربستان با یک جلسه محرومیت مواجه شده بود و همین محرومیت موجب شد تا کریس رونالدو در بازی تیمش مقابل الحزم عربستان غایب باشد و در نهایت النصر نتواند در نبودن رونالدو الحزم را که در رده هفدهم جدول لیگ حرفه ای عربستان سعودی قرار دارد، شکست بدهد.

آیمن داهمن دروازه بان تونسی تیم الحزم عربستان پس از بازی درباره این که در این دیدار با کریستیانو رونالدو روبرو نشده است، گفت:" نبودن رونالدو برای ما یک فرصت عالی و بی نظیر بود. ما به خوبی توانستیم بر بازی سوار شویم و نتیجه را برگردانیم چرا که متوجه شدیم خطری دروازه ما را تهدید نمی کند."

کریستیانو رونالدو در این بازی از روی سکو ها بازی را نگاه می کرد و شاهد تساوی تیمش بود. رونالدو از بازی مقابل الرائد عربستان در لیگ حرفه ای عربستان می تواند دوباره بازی کند.

1471