عکس؛ واکنش رونالدو روی سکو ها به تساوی النصر مقابل الحزم

عکس؛ واکنش رونالدو روی سکو ها به تساوی النصر مقابل الحزم

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیست و دوم از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان سعودی، النصر عربستان و الحزم عربستان به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با نتیجه تساوی چهار بر چهار به پایان رسید و النصری ها نتوانستند در این بازی به پیروزی برسند.

به گزارش فوتبالی ، کریستیانو رونالدو به دلیل مصدومیت در این بازی غایب بود و به این ترتیب النصری ها بدون داشتن کریس رونالدو نتوانستند الحزم عربستان را که یک تیم رده هفدهمی است، شکست بدهند.

در این بازی کریستیانو رونالدو از روی سکو ها بازی را تماشاگر می کرد و شور و هیجان ویژه ای داشت. در این بازی بار ها نتیجه تغییر کرد و کریستیانو رونالدو هم واکنش های متفاوتی را از خودش نشان می داد.

یکی از واکنش های جالب رونالدو مربوط به لحظه ای بود که الحزم موفق شد گل سوم را به النصر بزند و بازی را به تساوی بکشاند. پس از این گل کریستیانو رونالدو به شدت ناراحت شد و سر خود را به پایین انداخت و با دست هایش سر خود را گرفت.

البته پس از این گل النصری ها توسط سادیو مانه یک گل دیگر هم زدند که آن گل هم توسط الحزم جبران شد و در نهایت النصر تنها یک امتیاز از این بازی خانگی به دست آورد.

1471