پایان محرومیت رونالدو به خاطر حرکت عجیبش مقابل الشباب

پایان محرومیت رونالدو به خاطر حرکت عجیبش مقابل الشباب

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو پس از بازی النصر مقابل الشباب عربستان با یک جلسه محرومیت مواجه شده بود و این محرومیت اکنون به پایان رسیده است.

به گزارش فوتبالی ، کریستیانو رونالدو مقابل هواداران الشباب عربستان که نام لیونل مسی را فریاد می زدند، حرکت نامتعارف و توهین آمیزی انجام داد. این حرکت برای کریستیانو رونالدو تبعاتی داشت به طوری که کمیته انضباطی فوتبال عربستان کریستیانو رونالدو را یک جلسه محروم کرد و 30 هزار ریال سعودی هم جریمه برای او ثبت کرد.

النصر عربستان بدون حضور کریستیانو رونالدو به مصاف تیم الحزم رفت و در نهایت این بازی با نتیجه تساوی چهار بر چهار به پایان رسید و النصری ها بدون داشتن کریستیانو رونالدو نتوانستند الحزم را شکست بدهند. اکنون محرومیت رونالدو تمام شده است و او از بازی النصر مقابل الرائد در لیگ حرفه ای عربستان دوباره می تواند در ترکیب النصری ها قرار بگیرد.

البته بازی بعدی النصر عربستان در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا مقابل العین امارات خواهد بود و این بازی برای النصر بسیار مهم است و کریس رونالدو هم بدون تردید درون ترکیب تیمش برای این بازی قرار خواهد گرفت. هدف اصلی النصری ها در این فصل قهرمانی در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا است.

1471