تساوی پرگل النصر و الحزم با هت‌تریک بازیکن برزیلی

تساوی پرگل النصر و الحزم با هت‌تریک بازیکن برزیلی

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیست و دوم از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان سعودی، النصر عربستان و الحزم به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با نتیجه تساوی چهار بر چهار به پایان رسید و سهم هر تیم از این بازی یک امتیاز شد.

به گزارش فوتبالی ، این نتیجه، به هیچ عنوان نتیجه خوبی برای النصر عربستان نیست چرا که النصری ها در کورس قهرمانی هستند و با این نتیجه الهلال عربستان می تواند فاصله خود را با النصر بیشتر کند و به نظر می رسد که النصری ها دیگر باید قید قهرمانی در این رقابت ها را بزنند.

در این بازی کریستیانو رونالدو به خاطر محرومیت غایب بود اما اندرسون تالیسکا درخشش ویژه ای داشت. او سه گل برای النصر عربستان به ثمر رساند و هت تریک کرد. از سوی دیگر گل چهارم النصر را هم سادیو مانه از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. در دقایق پایانی النصر با نتیجه چهار بر سه از الحزم جلو بود اما نتوانست این نتیجه را حفظ کند و در دقیقه 99 بازی الحزم توسط پائولو ریکاردو به گل رسید و بازی با نتیجه تساوی چهار بر چهار به پایان رسید. به نظر می رسد که حضور رونالدو در زمین از لحاظ روحی و روانی می توانست به النصر کمک کند تا نتیجه پیروزی را حفظ کند اما او محروم بود و در این دیدار غایب بود.

تماشای گل سوم تالیسکا

1470