ترکیب النصر مقابل الحزم با حضور سادیو مانه

ترکیب النصر مقابل الحزم با حضور سادیو مانه

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیست و دوم از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان سعودی، النصر عربستان و الحزم به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی که از ساعت 20:30 برگزار می شود، چه اتفاقاتی رخ می دهد.

به گزارش فوتبالی ، کریستیانو رونالدو به علت محرومیت در این بازی حضور ندارد. در حقیقت ستاره پرتغالی به خاطر حرکات عجیب و غریبی که مقابل الشباب عربستان انجام داد، از سوی فدراسیون فوتبال عربستان سعودی با محرومیت مواجه شد و اکنون نمی تواند به تیمش در بازی مقابل الحزم کمک کند. لوییس کاسترو سرمربی النصر عربستان از سادیو مانه به همراه اندرسون تالیسکا و النجعی در خط حمله تیمش مقابل الحزم استفاده کرده است.

النصری ها جایی برای از دست دادن امتیاز ندارند و باید دید که بدون حضور کریستیانو رونالدو در این بازی به چه شکل عمل می کنند. النصر در حال حاضر هفت امتیاز کمتر از الهلال عربستان دارد و در رده دوم جدول لیگ حرفه ای عربستان سعودی ایستاده است و اگر می خواهد که امتیازات را جبران کند باید در این بازی برنده شود.

ترکیب النصر عربستان

عبدالله، بوشل، آیمریک لاپورت، العمری، الکس تلس، الخیبری، اوتاویو، مارسلو بروزوویچ، سادیو مانه، اندرسون تالیسکا، سامی النجعی

1470