رییس بارسلونا گزینه مربی‌گری تیمش را زیر نظر می‌گیرد

رییس بارسلونا گزینه مربی‌گری تیمش را زیر نظر می‌گیرد

پایگاه خبری فوتبالی- خوان لاپورتا، قصد دارد در ادامه فصل بازی‌های برایتون را بیشتر تماشا کند تا با سبک بازی روبرتو دی‌زربی، گزینه سرمربی‌گری باشگاهش بیشتر آشنا شود.

به گزارش فوتبالی، پس از آن‌که ژاوی هرناندز اعلام کرد قصد دارد در پایان فصل از بارسلونا جدا شود، نام‌های زیادی به عنوان گزینه سرمربی‌گری بارسا در رسانه‌ها منتشر شد. روبرتو دی‌زربی، سرمربی ایتالیایی برایتون نیز یکی از گزینه‌های مدیران باشگاه بارسلونا است و شرایط این سرمربی در حال ارزیابی است.

خوان لاپورتا قصد جدی دارد یک سرمربی آلمانی برای بارسا انتخاب کند، اما ممکن است دشواری استخدام سرمربی آلمانی باعث شود برای جذب دی‌زربی اقدام کند. او اعتقاد دارد مرد ایتالیایی نیمکت برایتون با فلسفه بارسلونا آشناست و به خوبی سبک فوتبال این باشگاه را می‌شناسد.

لایا تودل خبرنگار رسانه رادیو کاتالونیا مدعی شده است که سرمربی آلمانی انتخاب اول لاپورتا است، اما رئیس باشگاه بارسلونا به نظرات اطرافیانش نیز گوش می‌دهد، مانند گواردیولا که از دی زربی تعریف می‌کند، بنابراین حالا لاپورتا قصد دارد بازی‌های برایتون را تا پایان فصل تماشا کند تا از نوع بازی تیم دی‌زربی اطلاعات خوبی به دست بیاورد.

این در حالی است که امروز چند خبرگزاری گزارش دادند هانسی فلیک در حال دور شدن از نیمکت سرمربی‌گری بارسلونا است. توماس توخل هم دوست دارد فصل آینده هدایت بارسا را بر عهده داشته باشند، اما نتایج چند وقت اخیر این مربی در بایرن باعث تردید مدیران باشگاه شده است. یولیان ناگلزمن نیز آینده نامعلومی دارد.

با این تفاسیر، اگر دی‌زربی بتواند تا پایان فصل اعتماد خوان لاپورتا را به دست بیاورد، شانس بالایی برای نشستن روی نیمکت بلوگرانا خواهد داشت. 

1428