ادعای بزرگ اسطوره منچستریونایتد درباره سرمربی آرسنال

ادعای بزرگ اسطوره منچستریونایتد درباره سرمربی آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی - ریو فردیناند اسطوره منچستریونایتد ادعا کرد که اگر اریک تن هاگ این باشگاه را ترک کند، میکل آرتتا، آرسنال را ترک خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، آرتتا در دو فصل اخیر عملکردی بسیار خوب در آرسنال داشته و دوباره توپچی ها را به عنوان مدعی قهرمانی معرفی کرده است. شیاطین سرخ اما زیر نظر اریک تن هاگ، فاصله زیادی با تیم های بالا جدولی دارند و فعلاً آینده این سرمربی هلندی در الدترافورد در هاله ای از ابهام قرار گرفته.

به نقل از سایت گل، ریو فردیناند گفت: "آرتتا حاضر است برای پیوستن به منچستریونایتد، آرسنال را ترک کند، صد در صد. کسی نمی گوید این اتفاق رخ می دهد، اما اگر یک روزی منچستریونایتد با اریک تن هاگ قطع همکاری کند، نام میکل آرتتا در صدر لیست کاندیداها خواهد بود و مطمئن هستم که آرتتا نیز از رفتن به منچستریونایتد استقبال خواهد کرد."

در حال حاضر شیاطین سرخ در رده ششم لیگ برتر انگلیس قرار دارند. آن ها از رقابت های چمپیونز لیگ حذف شده اند و این در حالی است که آرسنال در کورس قهرمانی لیگ برتر با منچسترسیتی و لیورپول است و در لیگ قهرمانان اروپا نیز حضور دارد. آن ها در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی به پورتو باختند و حالا باید منتظر بازی برگشت باشند.

4416