حدادی: بازیکنان پرسپولیس حق دارند بابت مطالباتشان ناراحت باشند

حدادی: بازیکنان پرسپولیس حق دارند بابت مطالباتشان ناراحت باشند

پایگاه خبری فوتبالی - عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: از تمامی بازیکنان تیم بابت دیر پرداخت شدن مطالباتشان عذرخواهی می‌کنیم. به هر حال بازیکنان حق دارند و ما هم تمام تلاشمان را می‌کنیم.
به گزارش فوتبالی، پیمان حدادی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس روز پنجشنبه در مراسم جشن قهرمانی تیم نوجوانان پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جا دارد یک بار دیگر قهرمانی تیم نوجوانان پرسپولیس را تبریک بگویم و خسته نباشید به حسن خان‌محمدی و محسن خلیلی که نام خودشان را در تاریخ باشگاه پرسپولیس ماندگار کردند.

وی افزود: یک برنامه ۴ ساله برای بازیکنان پایه‌ داریم که خداراشکر تیم نوجوانان قهرمان شد. به نظر من امیدهای پرسپولیس هم می‌توانست به قهرمانی برسد ولی سوم شدند. قرار شد که هفته بعد ۳۰ درصد از مطالبات امسال تیم‌های پایه را پرداخت شود. تیم‌های پایه هزینه نیستند و سرمایه هستند ما باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که بازیکن به تیم بزرگسال تزریق شوند. 

خداراشکر که هم هیات مدیره و هم مدیرعامل باشگاه اعتقاد دارند که باید به تیم‌های پایه نگاه ویژه‌ای داشت.

عضو هیات مدیره باشگاه در خصوص بازیکن‌های جدید یادآورشد: ما متاسفانه حدود ۱۱ میلیارد تومان مالیات رادوشویچ را پرداخت کردیم. از تمامی بازیکنان تیم بابت دیر پرداخت شدن مطالباتشان عذرخواهی می‌کنیم. در نیم فصل هم بازیکنان خوبی جذب کردیم که امیدواریم بتوانند به کادر فنی کمک کنند.

حدادی در مورد نارضایتی بازیکنان پرسپولیس به علت پرداخت نشدن مطالباتشان، تصریح کرد: به هر حال بازیکنان حق دارند و ما هم تمام تلاشمان را می‌کنیم. 

تیم فصل قبل سه گانه به دست آورد و بازیکنان هم فصل کل مبلغ قراردادشان را گرفتند ولی هنوز بعضی از آپشن‌ها مانده است. متاسفانه بعضی از مالیات‌های سال گذشته باعث شد که نتوانیم به موقع به بازیکنان پول بدهیم و امیدواریم بانک مرکزی بتواند به پرسپولیس کمک کند.

9989