جدیدترین پیام نیمار در مورد روند ریکاوری از مصدومیتش

جدیدترین پیام نیمار در مورد روند ریکاوری از مصدومیتش

پایگاه خبری فوتبالی - نیمار با پیامی تحت عنوان "بدون رنچ، بدون دستاورد" (با معادل ضرب المثل فارسی "نابرده رنج، گنج میسر نمی شود") به روند ریکاوری از مصدومیت شدید خود واکنش نشان داد هر چند که هنوز زمان زیادی تا بازگشت او به میادین باقی مانده است.

به گزارش فوتبالی، مهاجم 32 ساله در اردوی تیم ملی برزیل در سپتامبر 2023 دچار مصدومیت رباط صلیبی شد. او با اشک از بازی مقابل اروگوئه از زمین خارج شد و بعد از آن مشخص شد که باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد و با کل فصل وداع کند. 

نیمار در حال حاضر چهار ماه است که به ریکاوری می پردازد و در حال حاضر در تلاش است تا به روند بازگشتش سرعت ببخشد و تمریناتی سختگیرانه و جدی را در سالن بدنسازی پیگیری می کند. 

ستاره برزیلی با پیامی تحت عنوان ""بدون رنچ، بدون دستاورد" سعی کرد که به روند تمریناتش واکنش نشان بدهد. در حقیقت ستاره سابق بارسلونا و پی اس جی در این فصل نتوانست انتظارات را برآورده کند و در باشگاهش الهلال موفق باشد اما در تلاش است تا هر چه زودتر به میادین برگردد.

مشخص نیست که نیمار چه زمانی به میادین برمی گردد اما قطعا یکی از رویاهایش این است که در کوپا آمریکا 2024 در تیم ملی برزیل حضور پیدا کند هر چند که شانس چنین اتفاقی خیلی کم است. 

4125