وایرال شدن واکنش فرگوسن به اشتباه مهاجم گرانقیمت منچستریونایتد

وایرال شدن واکنش فرگوسن به اشتباه مهاجم گرانقیمت منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - هواداران منچستریونایتد توجه ویژه ای به واکنش سر الکس فرگوسن به اشتباه آنتونی در بازی جام حذفی مقابل ناتینگام فارست داشتند.

به گزارش فوتبالی، یونایتد چهارشنبه شب توانست با گل کاسمیرو به یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس راه پیدا کند.  در جریان بازی هر دو تیم شانس گلزنی و کسب پیروزی را داشتند.

آنتونی، وینگر برزیلی توسط اریک تن هاگ در ترکیب قرار گرفته بود و این فرصت را داشت که خودش را ثابت کند اما نمایش خوبی از خود ارائه نداد و در دقیقه 73 تعویض شد. در طول نیمه اول، برونو فرناندز کاپیتان یونایتد سعی کرد که آنتونی را صاحب توپ کند اما این وینگر نتوانست خودش را به توپ برساند. بعد از آن دوربین ها، تصویری از فرگوسن را شکار کردند که در کنار دیوید گیل و سر دیو بریلسفورد نشسته بود.  در حقیقت به نظر می رسید که مربی سابق یونایتد از عملکرد آنتونی در این صحنه، راضی نیست.

یک هوادار در شبکه اجتماعی اکس در این باره نوشته است:"ّرونو سعی کرد که پاس دقیقی را برای آنتونی بفرستد و بعد از آن فرگی، گیل و بریلسفورد را دیدیم که همگی شاکی بودند." و دیگری نوشته است:" حتی فرگوسن هم از مزخرفات آنتونی خسته شده است." و دیگری نوشت:" فرگوسن از حرکت آنتونی در مقابل پاس برونو خوشحال نبود." 

آنتونی یک سال و نیم پیش با 86 میلیون پوند از آژاکس به یونایتد پیوست اما با ثبت فقط 9 گل در 71 بازی، آمار جالبی از خود به جای نگذاشته است. 

4125