حقوق اندکی که ستاره غیرمنتظره لیورپول دریافت می‌کند

حقوق اندکی که ستاره غیرمنتظره لیورپول دریافت می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی - حقوق اندک جیدن دنس پس از درخشش این بازیکن در جام حذفی انگلیس، حسابی مورد توجه قرار گرفته و وایرال شده است. 

به گزارش فوتبالی، دنس در پیروزی لیورپول مقابل ساوتهمپتون با نتیجه سه بر صفر توانست دو گل به ثمر برساند و دبل کند و حالا این تیم باید آماده تقابل با منچستریونایتد در این تورنمنت شود.

این بازیکن هجده ساله در نیمه دوم به عنوان یار ذخیره وارد زمین شد و توانست اولین گلهایش را برای باشگاه دوران کودکی خود به ثمر برساند.  این بازیکن در لیورپول هفته ای 220 پوند (حدود سالانه یازده هزار یورو) دستمزد می گیرد که مبلغ بسیار اندکی است.

جیدن هفته گذشته اولین بازی خود را در مقابل  لوتون در جام حذفی داشت و بخشی از تیمش در شب قهرمانی جام اتحادیه بود.  این بازیکن حالا اولین گلهایش را برای لیورپول در مقابل ساوتهمپتون به ثبت رسانده است.

شمار بالای مصدومان لیورپول باعث شده تا جیدن به پررنگ شدن نقش خود در ادامه فصل، امید داشته باشد. در حال حاضر داروین نونیز و محمد صلاح مصدوم هستند و دنس این فرصت را دارد تا در ترکیب تیم کلوپ بدرخشد. 

لیورپول نیز قطعا برای افزایش دستمزد جیدن دنس برنامه ریزی خواهد کرد تا جلوی اغوای او توسط سایر باشگاه ها را بگیرد چرا که دستمزد کنونی او خیلی ناچیز است. 

4125