گل زیر طاقی به صنعت نفت؛ علی قربانی بازگشتش را اعلام کرد

گل زیر طاقی به صنعت نفت؛ علی قربانی بازگشتش را اعلام کرد

پایگاه خبری فوتبالی- علی قربانی در تقابل روز گذشته پیکان مقابل صنعت نفت بعد از مدت ها در لیگ برتر پایش به گلزنی باز شد.

به گزارش فوتبالی، علی قربانی که در سال های گذشته روزهای درخشانی را با پیراهن تیم های استقلال و سپاهان داشت و حتی توانسته بود برای آبی ها در دربی گلزنی کند بعد از اینکه چند سال اخیر را در فوتبال آذربایجان گذراند و حتی اقامت این کشور را اخذ کرد تا برای تیم ملی آذربایجان بازی کند حالا بعد از گذراندن یک دوره ناموفق در تیم فولاد در نیم فصل دوم رقابت های لیگ بیست و سوم به جمع شاگردان رضا عنایتی در تیم پیکان اضافه شده تا بتواند مانع از سقوط این تیم به دسته پایین تر شود.

قربانی که علاوه بر استقلال و سپاهان سابقه بازی برای تیم های نفت تهران، فولاد و مس سرچشمه را دارد پیش از تقابل روز گذشته پیکان مقابل صنعت نفت که با تساوی 2 بر 2 همراه شد برای آخرین در جدال تیم های فولاد و نساجی در هفته دهم لیگ بیست و دوم پایش به گلزنی باز شده بود و بعد از آن دیگر نتوانسته بود به این مهم دست پیدا کند. قربانی در سومین بازی خود برای پیکان موفق شد گلزنی کند و به نوعی بعد از 484 روز در رقابت های لیگ برتر پایش به گلزنی باز شد.

علی قربانی به طور کلی در 167 مسابقه لیگ برتری با پیراهن تیم های مختلف به میدان رفته و آمار 34 گل زده و 17 پاس گل را از خودش برجای گذاشته است.

9098