حرکت غیرحرفه‌ای کنعانی‌زادگان با وساطت عالیشاه ختم به خیر شد

حرکت غیرحرفه‌ای کنعانی‌زادگان با وساطت عالیشاه ختم به خیر شد

پایگاه خبری فوتبالی- حسین کنعانی در بازی دیروز مقابل ذوب‌آهن تصمیم داشت خودش پشت ضربه پنالتی قرار بگیرد که کاپیتان پرسپولیس این اجازه را به او نداد.

به گزارش فوتبالی، یکی از بدترین خاطرات امسال برای هواداران پرسپولیس، لحظه پنالتی‌زدن گولسیانی به الدحیل در لیگ قهرمانان آسیاست. درحالی که بازی با تساوی 1-1 دنبال می‌شد، یک پنالتی در دقیقه 80 برای پرسپولیس به دست آمد که گولسیانی پشت توپ ایستاد و مقابل نگاه‌های مضطرب هواداران، ضربه خود را به تیر افقی دروازه کوباند تا شانس صعود برای پرسپولیس از دست برود.

اما مدافع گرجستانی، با تسلط بر اعصاب خود و حفظ خونسردی و آرامش، خیلی زود به دوران اوج برگشت و آنقدر در بازی‌های بعدی پرسپولیس خوش درخشید که شاید الان کمتر هواداری از او رنجیده‌خاطر باشد.

گولسیانی علیرغم اشتباه مهلک خود مقابل الدحیل، همچنان پنالتی‌زن اول پرسپولیس است و به اندازه کافی پنالتی گل کرده که بازیکنان پرسپولیس به این موضوع احترام بگذارند.

اما در بازی دیروز پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن، صحنه‌ای اتفاق افتاد که تاحدودی غیرحرفه‌ای بود. خطای مجید علیاری روی گولسیانی در محوطه جریمه ذوب‌آهن، باعث شد داور بی‌درنگ در سوت خود بدمد و نقطه پنالتی را نشان دهد. درحالی که همه انتظار داشتند گولسیانی پشت ضربه قرار بگیرد، حسین کنعانی توپ را به دست گرفت و آهسته شروع به حرکت به سمت نقطه پنالتی کرد.

در این حین، گولسیانی باتعجب از حسین خواست توپ را به او بدهد که کنعانی ممانعت کرد و با مدافع گرجستانی به بگومگو پرداخت. خوشبختانه کاپیتان پرسپولیس که ناظر ماجرا بود، به عنوان بزرگتر وارد عمل شد و توپ را در اختیار گولسیانی قرار داد. در نهایت هم گئورگی با یک ضربه چیپ زیبا دروازه فروزان را باز کرد تا یک گل 3 امتیازی دیگر به نامش ثبت شود.

بدین ترتیب، حرکت جنجالی کنعانی‌زادگان با وساطت عالیشاه ختم به خیر شد تا گولسیانی همچنان پنالتی‌زن اصلی پرسپولیس باشد و حاشیه جدیدی برای قرمزها ایجاد نشود.

درحالی که گولسیانی با رفتار حرفه‌ای خود ماجرای شوم لیگ قهرمانان را پشت سر گذاشته، نیاز است هم‌تیمی‌هایش از او حمایت کنند و اقداماتی مشابه آنچه کنعانی انجام داد، نتیجه‌ای جز تخریب اعتماد به نفس بازیکن گرجستانی در پی نخواهد داشت.

7474