میلان درصدد جذب مدافع جوان تیم ملی بلژیک

میلان درصدد جذب مدافع جوان تیم ملی بلژیک

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع جوان تیم ملی بلژیک و باشگاه اندرلخت گزینه جدید تقویت خط دفاعی میلان در فصل نقل و انتقالات تابستانی خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، بنا به خبر نشریه گاتزتا دلا اسپورت زنو دباس مدافع جوان و با آتیه تیم ملی بلژیک یکی از گزینه‌های باشگاه میلان برای تقویت خط دفاع این تیم در تابستان ۲۰۲۴ خواهد بود. این مدافع میانی ۲۰ ساله و ۱۹۱ سانتی‌متری از پدیده‌های باشگاه اندرلخت و لیگ بلژیک در فصل جاری بوده و با توجه به این که قرارداد او با تیم بلژیکی در سال ۲۰۲۵ به اتمام می‌رسد، او با قیمت مناسبی در دسترس روسونری خواهد بود.

این مدافع جوان در فهرست تیم ملی بلژیک در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هم حضور داشت و بارها تیم های مختلف لیگ برتر انگلیس نیز برای جذب او وارد عمل شده اند اما این بازیکن ترجیح داد در لیگ بلژیک باقی بماند. این بازیکن به جز تیم ملی بزرگسالان بلژیک برای تیم‌های ملی فوتبال زیر ۱۷ سال بلژیک و زیر ۱۹ سال بلژیک هم بازی کرده و با قد و قامت بلند خود یک سرزن قهار به شمار می رود.

دباس تاکنون ۸۴ بار پیراهن باشگاه اندرلخت بلژیک را به تن کرده و در دوره حضور وینسنت کمپانی به عنوان سرمربی تیم بلژیکی راهی تیم بزرگسالان این باشگاه شد و در تیم ملی بزرگسالان بلژیک هم سابقه ۱ بازی ملی را دز کارنامه خود دارد.

۱۰۰۹