رسمی؛ رونالدو یک جلسه محروم شد

رسمی؛ رونالدو یک جلسه محروم شد

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو توسط کمیته انضباطی لیگ عربستان به علت رفتارش در بازی با الشباب یک جلسه محروم شد و بازی تیمش و الحزم در روز پنجشنبه را از دست می دهد.

به گزارش فوتبالی، النصر بدون کریستیانو رونالدو به مصاف قعرنشین لیگ عربستان می رود. در حقیقت رونالدو به خاطر حرکات غیراخلاقی خود در بازی الشباب و النصر با این محرومیت مواجه شده است. در حقیقت هواداران حریف با شعار "مسی، مسی" روی اعصاب رونالدو راه رفتند و موفق شدند که باعث محرومیت یک جلسه ای این بازیکن شوند. 

رونالدو علاوه بر محرومیتش به پرداخت 30 هزار ریال سعودی معادل 7500 یورو محکوم شده است. در ابتدا گفته می شد که رونالدو دو جلسه محروم می شود اما دفاعیه این بازیکن در کمیته انضباطی باعث شد تا محرومیتش به یک جلسه کاهش پیدا کند.

البته کمیته انضباطی عربستان از رفتار رونالدو در بازی دوستانه مقابل الهلال نیز راضی نیست اما با توجه به این که آن بازی غیررسمی بود، محرومیتی برای کریستیانو در نظر گرفته نشد. 

در هر صورت النصر بدون رونالدو باید به تعقیب الهلال در صدر جدول لیگ عربستان شکست بدهد اما به نظر می رسد که الحزم حریف سرسختی برای آنها نخواهد بود و بدون ستاره پرتغالی نیز بتوانند در این بازی پیروز شوند.

4125