عجیب اما واقعی؛ عنایتی با پیکان در لیگ برتر رنگ برد را ندیده است!

عجیب اما واقعی؛ عنایتی با پیکان در لیگ برتر رنگ برد را ندیده است!

پایگاه خبری فوتبالی- پیکان تحت هدایت رضا عنایتی هنوز نتوانسته در لیگ برتر به بردی دست پیدا کند. 

به گزارش فوتبالی، پیکان که امروز در آستانه شکست دادن صنعت نفت قرار داشت و تنها چند ثانیه تا کسب 3 امتیاز خانگی از جدال با تیم تحت هدایت سهراب بختیاری زاده فاصله داشت درنهایت بازهم پا پس کشید و برد را با تساوی عوض کرد!  

پیکانی‌ها که در این فصل با هدایت رسول خطیبی لیگ برتر را آغاز کردند و در ادامه با جدایی خطیبی به سراغ رضا عنایتی رفتند از زمان حضور این سرمربی تاکنون در برابر تیم‌های آلومینیوم، ذوب آهن، تراکتور، فولاد، استقلال، نساجی، گل‌گهر و صنعت نفت رفته‌اند که به جز بازی با تراکتور و استقلال که شکست خوردند در دیگر مسابقه‌ها به کسب نتیجه مساوی قناعت کردند و نتوانستند با پیروزی زمین مسابقه را ترک کنند. 

گرچه پیکان در اولین مرحله از مسابقات این فصل جام حذفی توانست برابر تیم ستارگان بهمن تهران به پیروزی دست پیدا کند و به جمع 16 تیم برتر مسابقات راه پیدا کند اما تا به حال با عنایتی رنگ برد در لیگ بیست و سوم را ندیده است و باید ببینیم این طلسم بالاخره چه زمانی شکسته خواهد شد. شاگردان رضا عنایتی هم اکنون با 14 امتیاز در رده سیزدهم جدول رده‌بندی جای گرفته‌اند و با منطقه سقوط تنها 2 امتیاز فاصله دارند. 

 

9098