ناگلزمن جدی ترین گزینه حضور روی نیمکت دورتموند در تابستان ۲۰۲۴

ناگلزمن جدی ترین گزینه حضور روی نیمکت دورتموند در تابستان ۲۰۲۴

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان شاید در پایان فصل راهی تیم دورتموند شود.

به گزارش فوتبالی، نشریه بیلد از احتمال حضور یولیان ناگلزمن در تیم دورتموند در پایان فصل خبر داد. پس از نتایج ضعیف هفته های اخیر باشگاه دورتموند گفته می شود جایگاه ادن ترزیچ در این تیم متزلزل شده و ممکن است او در پایان فصل باشگاه آلمانی را ترک کند‌. البته ادن ترزیچ در حال حاضر در این تیم آلمانی ماندگار است اما در پایان فصل هر احتمالی وجود خواهد داشت. ترزیچ از ۱۴ بازی آخر همراه با زنبورها فقط ۴ برد کسب کرده و این در حالی است که در این رقابت ها هنوز برابر 7 تیم برتر جدول بوندسلیگا بازی نکرده است و به این ترتیب کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده در هاله ای از ابهام قرار دارد.

یکی از مشکلات اصلی ادین ترزیچ در دورتموند این بوده که این مربی هیچ برنامه مشخصی برای بازی های نیم فصل دوم نداشته است تا بتواند ثبات در روند نتیجه گیری خود داشته باشد. دورتموند علی رغم کسب نتایج ضعیف در بازی های اخیر در حال حاضر به فکر اخراج ترزیچ نیست، اما بعد از اتمام فصل مدیران باشگاه گزینه های موجود را بررسی خواهند کرد و در صورت تداوم این نتایج به فکر جانشینی او خواهند بود.

طبق گفته چند نشریه معتبر بورسیا دورتموند قصد دارد در تابستان سرمربی خود را تغییر دهد و یولیان ناگلزمن در صدر فهرست آنها قرار دارد.

۱۰۰۹