ارتباط لیورپول با آلونسو برای بازگشت سرمربی اسپانیایی به آنفیلد

ارتباط لیورپول با آلونسو برای بازگشت سرمربی اسپانیایی به آنفیلد

پایگاه خبری فوتبالی – گفته می‌شود که لیورپول با نمایندگان ژابی آلونسو، سرمربی موفق بایرلورکوزن ارتباط برقرار کرده است.

به گزارش فوتبالی، با توجه به جدایی قریب الوقوع یورگن کلوپ از آنفیلد در پایان فصل و پس از 8 سال و نیم، توجه ها بر روی گزینه‌های جانشینی این سرمربی اسپانیایی متمرکز شده است. به نقل از رسانه بیلد، آلونسو در صدر لیست کاندیداهای سرمربی آلمانی قرار دارد و این تیم انگلیسی حالا با مدیر برنامه‌های او ارتباط برقرار کرده است. سران لورکوزن از تلاش اخیر لیورپول برای ارتباط گرفتن با آلونسو باخبر شده اند. این سرمربی اسپانیایی تا سال 2026 با بایرلورکوزن قرارداد دارد.

ماه گذشته گزارش‌هایی از خوشبینی سران تیم آلمانی از رد شدن پیشنهاد لیورپول توسط آلونسو پخش شد و گفته شد که تیم آلمانی علی رغم شایعات آرامش خود را حفظ کرده است و اطمینان دارد که می‌تواند سرمربی خود را در سال آینده نیز حفظ کند.

این سرمربی 42 ساله حالا باید تصمیمی مهم را درباره آینده خود بگیرد و بین ماندن در لورکوزن یا در پیش گرفتن چالشی جدید، یک گزینه را انتخاب کند. آلونسو به واسطه حضور 5 ساله خود در آنفیلد در بین سالهای 2004 تا 2009، همچنان در این ورزشگاه مورد احترام است و طرفداران این تیم درباره بازگشت این سرمربی خوش آتیه به ورزشگاه خانگی‌شان، رویاپردازی می‌کنند.

2102