کلین‌شیتِ جانشین بیرانوند؛ رفیعی محک جدی نخورد

کلین‌شیتِ جانشین بیرانوند؛ رفیعی محک جدی نخورد

پایگاه خبری فوتبالی – پرسپولیس در اولین حضور امیررضا رفیعی در دروازه‌اش موفق به کسب پیروزی همراه با کلین شیت شد.

به گزارش فوتبالی، آخرین مسابقه هفته هجدهم لیگ برتر جام خلیج فارس ساعتی پیش در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد و طی آن پرسپولیس موفق شد با تک گل گئورگی گولسیانی که از روی نقطه پنالتی زده شد میزبانش را شکست بدهد.

با این پیروزی پرسپولیس 36 امتیازی شد و همچنان در رده دوم جدول باقی ماند. این پیروزی باعث شد رقابت برای صدرنشینی در ادامه لیگ همچنان جذاب باقی بماند. چون در حال حاضر استقلال فقط با 3 امتیاز بیشتر از پرسپولیس در صدر جدول قرار دارد.

اما یکی از نگرانی‌های هواداران پرسپولیس در این بازی غیبت علیرضا بیرانوند بود که در بازی قبلی مقابل تراکتور با دریافت کارت زرد از بازی بعدی پرسپولیس محروم شد. پرسپولیس هم ناچار شد از امیررضا رفیعی که حتی سابقه یک بازی لیگ برتری را هم ندارد در بازی با ذوب آهن استفاده کند.

پرسپولیس در این بازی گل نخورد و رفیعی در اولین حضورش در یک مسابقه رسمی با پیراهن پرسپولیس کلین‌شیت کرد. این اتفاق برای رفیعی یک پوئن مثبت محسوب می‌شود و می‌تواند روحیه و اعتماد به نفس او را بالاتر ببرد.

اما مساله این است که رفیعی در بازی امروز محک جدی نخورد. در روزی که محسن فروزان دروازه‌بان ذوب آهن حسابی به زحمت افتاد و حداقل از 3 گل دیگر پرسپولیس جلوگیری کرد، ذوبی‌ها نتوانستند رفیعی را به چالش بکشند

او یک بار در اوایل بازی مجبور به شیرجه زدن شد که البته واکنشش خوب بود. در بقیه اوقات مسابقه توپی روی دروازه پرسپولیس نیامد که رفیعی ناچار به نشان دادن واکنش شود. فقط  چند ارسال خطرناک روی دروازه پرسپولیس انجام شد که جزو اتفاقات عادی هر مسابقه فوتبالی است و رفیعی هم بدون مشکل خاصی در این صحنه‌ها توپ‌ها را مهار کرد.

البته او از خودش اعتماد به نفس خوبی نشان داد و به نظر می‌رسد از نگرانی پرسپولیسی‌ها  بابت غیبت بیرانوند در طول هفته‌ای که گذشت کم شده است. اما در هر صورت از بازی بعدی بیرانوند باز هم در دسترس کادر فنی خواهد بود.

1359